مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

دوره آموزشی و کارگاه عملی بازاریابی داده‌محور در آکادمی همراه

0 57

در این دوره در نهایت شرکت‌کنندگان می‌آموزند مسائل مرتبط با بازار خود را به نحوی صورت‌بندی کنند که با استفاده از روش‌های تحلیل داده قابل بهینه‌سازی و پاسخگویی باشد. در کارگاه انتهایی دوره با کمک منتورها و اساتید آکادمی فراگیران می‌توانند مسائل واقعی خود را به صورت صحیح صورت‌بندی نموده و در اختیار یک تیم هوش مصنوعی و تحلیل داده قرار دهند تا روش‌های خلاقانه‌ای برای پاسخ به آن‌ها بیابند.

معرفی دوره

بازاریابی مبتنی بر داده یا data-driven marketing یک مفهوم جدید در ادبیات بازاریابی است که تلاش می‌کند با استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده در جمع‌آوری و تحلیل داده‌های رفتاری مشتریان، فعالیت‌های تبلیغاتی شرکت‌ها و سازمان‌ها را بهبود دهد. در این رویکرد تلاش می‌شود برخلاف گذشته که سنجش رفتارهای بازاریابی صرفا براساس داده‌های محدودی صورت می‌گرفت؛ با تحلیل طیف وسیعی از داده‌ها و با کمک روش‌های کمی و مبتنی بر تحلیل‌های ریاضی دقت و کیفیت فعالیت‌های شرکت‌ها در مواجهه با بازار افزایش یابد.

توجه به داده در بازاریابی از گذشته وجود داشته است اما آنچه به یکباره داده‌ها را برای شرکت‌ها حائز اهمیت کرد فعالیت‌ها مرتبط به ارتباط با مشتریان یا CRM بود. ابتدا نهادهای مالی متوجه ارزشمندی این گونه داده‌ها و برنامه‌ریزی مبتنی بر آن‌ها شدند و سپس بازاریابی مبتنی بر داده به سرعت مورد توجه قرار گرفت و به یک روند غالب در فعالیت‌ها بازاریابی تبدیل شد.

با توجه به اهمیت بسیار زیاد بازاریابی مبتنی بر داده و از طرفی کمبود آموزش‌های به‌روز در این حوزه، در دومین دوره آموزشی آکادمی همراه بر آن شدیم تا با کمک متخصصان بازاریابی و داده به این موضوع بپردازیم. به صورت کلی آن‌چه در این دوره مخاطب با آن مواجه خواهد شد، رویکرد جدیدی از مواجهه با بازار خواهد بود که برخلاف تصور اولیه صرفا شامل رفتارهایی همچون بازاریابی دیجیتال نبوده و تمام فعالیت‌های مرتبط با بازار همچون برندسازی، بازارسازی، تبلیغات، فروش، ارتباط با مشتریان و حتی فعالیت‌های مرتبط با طراحی و توسعه محصولات جدید را در بر می‌گیرد.

لینک ثبت نام در ایوند کد تخفیف ویژه : MODIRNAMEH

عناوین و سرفصل‌های دوره بازاریابی داده‌محور:

  • بازاریابی داده‌محور
  • طراحی استراتژی بازاریابی داده‌محور
  • طراحی استراتژی بازاریابی در چارچوب sostac
  • طراحی و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی
  • داشبوردها و ابزارهای تحلیل داده
  • بازاریابی هوش مصنوعی
  • هوش مصنوعی در تحلیل داده‌های بازار
  • کارگاه مدل‌سازی مسائل بازاریابی داده‌محور

نحوه دسترسی به محتوا دوره


ثبت‌نام کنندگان در دوره «بازاریابی داده‌محور» از تاریخ ۱ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ طبق زمان‌بندی اعلام شده، می‌توانند با مراجعه به سایت آکادمی همراه (hamrah.academy) و ورود به پروفایل از طریق وارد کردن شماره تماس ثبت‌نامی، به محتوای دوره دسترسی پیدا کنند.

لازم به ذکر است که حضور شما در تاریخ و ساعات اعلام شده اجباری نبوده و با ثبت‌نام در این دوره، محتوا برای همیشه در دسترس شما خواهد بود و با مراجعه به سایت آکادمی همراه می‌توانید چندین بار ویدئوی دوره را تماشا نمایید.

لینک ثبت نام در ایوند کد تخفیف ویژه : MODIRNAMEH

فرآیند برگزاری دوره


برگزاری دوره‌های آموزشی آکادمی همراه، معمولا شامل سه فرآیند اصلی آموزش، کارگاه عملی و ارزیابی و پشتیبانی است.

۱. آموزش:

فرآیند آموزش در دوره‌های آکادمی همراه، شامل ارائه فایل ویدئویی با کیفیت از محتوای دوره با قابلیت دسترسی همیشگی برای کاربر، ارائه تصاویر و اشکال گرافیکی خلاقانه برای یادگیری بهتر شرکت‌کنندگان، انتشار و طبقه‌بندی محتوا به صورت میکروکانتنت و شیوه جدید یادگیری به صورت آموزش تعاملی است. پلتفرم ارائه محتوای ویدئویی، سایت آکادمی همراه (hamrah.academy) می‌باشد.

۲. کارگاه عملی:

در انتهای بخش آموزشی، یک جلسه کارگاه عملی رفع اشکال و حل مساله در نظر گرفته شده است. در این کارگاه که با حضور استاد برگزار می‌شود، چند پروژه و مسئله واقعی مطرح خواهد شد تا مهارت‌های تدریس شده، در عمل مورد استفاده قرار گیرند.

۳. ارزیابی و پشتیبانی:

فرآیند ارزیابی شرکت‌کنندگان در طول دوره و از راه‌های گوناگونی مانند حضور و غیاب، پاسخ‌دهی به سئوالات انتهای هر میکروکانتنت، میزان مشارکت در بحث‌های مطرح‌شده در گروه منتورینگ و همچنین، مشارکت عملی در کارگاه پروژه محور، انجام می‌شود.

اگر شرکت‌کنندگان در طول فرآیند یادگیری دچار ابهام شوند یا سئوالی داشته باشند، می‌توانند فرآیند رفع اشکال را از طریق استاد مربوطه انجام دهند. علاوه بر این، تیم پشتیبانی آکادمی همراه در تمام طول دوره در کنار شرکت‌کنندگان و پاسخگوی آن‌ها خواهد بود.

لینک ثبت نام در ایوند کد تخفیف ویژه : MODIRNAMEH

در این دوره در نهایت شرکت‌کنندگان می‌آموزند مسائل مرتبط با بازار خود را به نحوی صورت‌بندی کنند که با استفاده از روش‌های تحلیل داده قابل بهینه‌سازی و پاسخگویی باشد. در کارگاه انتهایی دوره با کمک منتورها و اساتید آکادمی فراگیران می‌توانند مسائل واقعی خود را به صورت صحیح صورت‌بندی نموده و در اختیار یک تیم هوش مصنوعی و تحلیل داده قرار دهند تا روش‌های خلاقانه‌ای برای پاسخ به آن‌ها بیابند. 
این موضوع در برنامه بعدی آکادمی که یک چالش هوش مصنوعی خواهد بود دنبال می‌شود. در این برنامه علاوه بر پاسخگویی به مسائل واقعی کسب‌وکار شما، امکان آشنایی با متخصصین و تحلیل‌گران داده، ارزیابی‌های دقیق از این افراد و مشاهده رزومه و سوابق هر یک فراهم است. در صورت تمایل امکان ارتباط‌گیری، شبکه‌سازی و دعوت به همکاری نیز فراهم خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.