مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

رویداد شب چله، با چهل استارتاپ برگزار می شود

استارتاپ شبکه‌سازی استیم با همکاری مجموعه 100 استارتاپ برگزار میکند

0 1,088

استارتاپ شبکه‌سازی استیم اولین رویداد «شب چله با چهل استارتاپ» را با هدف پاسداشت آیین باستانی یلدا و معرفی استعدادها، تیم‌های توانا و شرکت‌های فعال در حوزه اکوسیستم برگزار می‌کند.

برنامه «شب چله با چهل استارتاپ» استیم، یک رویداد کارآفرینی است که روز پنج شنبه 30 آذر از ساعت 8 صبح تا 17 عصر در سالن سلام مجموعه 100 استارتاپ برگزار می‌شود. مخاطبان این رویداد در سه سطح طبقه‌بندی شدند که شامل شرکت کنندگان آزاد، ارائه دهندگان روی استیج و دارندگان غرفه بر روی کیوسک‌های دیجیتال است.

استارتاپ شبکه‌سازی استیم با برگزاری رویداد «شب چله با چهل استارتاپ» علاوه بر تقویت برندینگ شرکت‌ها و تیم‌های استارتاپی، فرصت‌های استثنایی جذب سرمایه از سرمایه گذاران فرشته و ارتباط با شتاب دهندگان حرفه‌ای را فراهم می‌کند.

شب یلدا و یک رویداد استارتاپی متفاوت

«سارا غفاری دانا»، کوفاندر استارتاپ شبکه‌سازی استیم درباره جزییات ویژه برنامه «شب چله با چهل استارتاپ» گفت: طی مدت زمان برگزاری رويداد 40 استارتاپ روی استيج رويداد خواهند رفت و خودشان را معرفی می‌کنند. در بخش جنبی اين رويداد يک نمايشگاه متفاوت داير خواهد شد؛ در این نمایشگاه با استفاده از کيوسک‌های ديجيتالی 20 استارتاپ محصولات خود را در معرض ديد شرکت کنندگان قرار خواهند داد. همچنین در طول برگزاری رويداد «شب چله با چهل استارتاپ» استیم، يک مسابقه استارتاپی برای شرکت کنندگان تدارک دیده شده که به برنده خوش شانس آن جايزه نفيسی اهدا می‌شود.

وی افزود: رویداد شب چله استارتاپ شبکه سازی استیم به شکل حضوری در سالن سلام مجموعه 100 استارتاپ برگزار می‌شود. همچنین علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق پلتفرم پخش زنده آپارات در این رویداد شرکت کنند. پیش‌بینی می‌کنیم بالغ بر یک هزار نفر به صورت آنلاین در رویداد «شب چله با چهل استارتاپ» شرکت کنند.

 

بهترین فرصت برای فعالان و علاقه مندان اکوسیستم

«علی رشیدی»، فاندر استارتاپ شبکه سازی استیم، سه دلیل را برای حضور در رویداد «شب چله با چهل استارتاپ» بیان کرد و گفت: برگزار رویداد کارآفرینی و استارتاپی «شب چله با چهل استارتاپ» دلایل متعددی دارد. نخست شبکه سازی است. سالن اين رويداد 300 نفر گنجایش دارد و 40 استارتاپ روی استیج می‌روند و به حاضران معرفی می‌شوند. علاوه بر آن در نمايشگاه جانبی اين رويداد 20 شرکت و استارتاپ حضور دارند و مخاطبان يک روز کامل فرصت دارند با آنها ارتباط گرفته و دوستان جديد پيدا کنيد.

او به دومین دلیل شرکت در این رویداد اشاره کرد و افزود: جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها مسئله مهمی است. در اين رويداد از 100 سرمايه گذار فرشته و شرکت‌های سرمايه گذاری دعوت شده است.

رشیدی با بیان سومین دلیل اهمیت حضور در برنامه «شب چله با چهل استارتاپ» خاطرنشان کرد: راه‌اندازی استارتاپ یا انجام فعالیت‌های کارآفرينی موضوعات بسیار مهمی است. پس اگر فريلنسر، کارآفرين و يا صاحب ايده و استارتاپ هستيد و یا اینکه قصد وارد شدن به اين حوزه را داريد اين رويداد بهترين فرصت است تا با فعالين و پيشکسوت‌ها، افراد موفق و يا حتی شکست خورده در اين حوزه آشنا شوید و از آنها کسب تجربه کنيد.


جزییات ثبت نام در برنامه شب چله استیم

رویداد «شب چله با چهل استارتاپ» توسط استارتاپ شبکه سازی استیم برگزار می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید بلیت حضوری یا غیرحضوری کافیست به لینک ایوند یا صفحه لینکدین استیم مراجعه کنید.

https://evand.com/events/40-startups

گفتنی است، گروه استیم از ابتدای سال جاری رویدادهای هفتگی استیم را با هدف معرفی افراد خلاق و توانمند، استارتاپ‌ها، مراکز نوآوری و شرکت‌های فناور برگزار کرده و تاکنون هزاران نفر در این برنامه شرکت کردند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استارتاپ شبکه سازی استیم کافیست صفحه steam را در شبکه اجتماعی لینکدین یا تلگرام دنبال کنید.

 

لینک گروه استیم در لینکدین 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.