مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

رشد 100 درصدی در درآمد همکاران سیستم و رشدکسب‌وکار شرکت با بیش از 107 هزار مشتری

در نشست خبری همکاران سیستم مطرح شد

0 1,260

نشست خبری همکاران سیستم، روز شنبه، 2 دی ماه، با حضور خبرنگاران برگزار شد. در بخش ابتدای این نشست، محمدعزیزاللهی مدیرعامل همکاران سیستم ضمن خوش آمد گویی به حضار، به معرفی همکاران سیستم و آخرین تجارب و دستاوردهای آن پرداخت.

عزیزاللهی ارائه خود را با مرور وضعیت عملکردی همکاران سیستم آغاز کرد و گفت: خوشبختانه در مقایسه 6 ماه اول سال 1402 با 1401 ، شاهد رشد 100 درصدی در درآمد همکاران سیستم و رشد و توسعه کسب‌وکار شرکت بوده‌ایم. امروز ما بیش از 107 هزار مشتری داریم که با همراهی آنها می‌توانیم علاوه بر شناسایی نیازهای جدید کسب‌وکارها، بر اساس ظرفیت خود، با محصولات مختلف به بازار پاسخ دهیم.

مدیرعامل همکاران سیستم در ادامه افزود: افتخار داریم که در میان 500 بنگاه برتر کشور، سهم عمده ای از صنابع کلیدی مانند پتروشیمی، قطعه سازی، سیمان، غذایی، توزیع و پخش و دارو، از محصولات همکاران سیستم استفاده می‌کنند. این موضوع، یک پیام مشخص با خود دارد: همکاران سیستم زمین بازی خود را تغییر داده، وارد پروژه‌های بزرگ شده است و در آنها ‌حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

مدیرعامل همکاران سیستم در ادامه به معرفی مهمترین محصولاتی که همکاران سیستم در دو سال اخیر به بازار ارائه کرده است پرداخت. او مدیریت ارتباطات سازمانی را یکی از جدیدترین راهکارهای همکاران سیستم معرفی کرد که عرضه اولین محصول آن با عنوان مدیریت مکاتبات رسما از رویداد باهم آغاز می‌شود و درمورد آن گفت: راهکار مدیریت ارتباطات سازمانی ما با رویکردی نوین و مدرن، به شکل یکپارچه با ERP راهکاران ارائه شده و در همین نمایشگاه عرضه عمومی می‌شود. این محصول علاوه بر مکاتبات درون سازمانی، ارتباط با ایمیل و تنظیم جلسات، قابلیت‌های دیگری نیز ارائه می‌دهد که در قالب ماژول‌های مدیریت مستندات و مدیریت تعاملات در ادامه تکمیل خواهد شد.

نشست خبری رویداد باهم ۱۴۰۲ -۱

عزیزاللهی در ادامه، ضمن معرفی حوزه مدیریت کارخانه به عنوان یکی از بخش‌های کلیدی هر ERP سازمانی، درمورد محصول جدید همکاران سیستم در این زمینه گفت: سبد کارخانه‌ای همکاران سیستم، با ارائه ماژول MRP کامل شده است و علاوه بر آن، سیستم تولید را ویژه صنایع پتروشیمی و تولید پیوسته نیز در زمستان امسال عرضه می‌شود.

عزیزاللهی به IoT به عنوان یکی از مصادیق صنعت چهارم که در حوزه تکنولوژی حرف زیادی برای گفتن دارد نیز اشاره کرد و گفت: همکاران سیستم تا امروز در حوزه ارائه نرم‌افزارهای پایه برای واحدهای مختلف سازمان، کارهای زیادی انجام داده است. ما در یک سال گذشته وارد عملیات تولید نیز شده‌ایم و با استفاده از اینترنت اشیای صنعتی، این امکان را برای کسب‌وکارها فراهم کرده‌ایم تا با تبدیل اطلاعات فیزیکی تولید و ماشین آلات به اطلاعات دیجیتال، جریان پیوسته اطلاعات داخل کارخانه را حفظ کنیم.

محمد عزیزاللهی ارائه خود را با معرفی شرکت ابرآمد ادامه داد و گفت: تا امروز حدود 350 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در ابرآمد صورت گرفته است و با بیش از 3000 مشتری، به فعالیت خود ادامه می‌دهد. او از تکمیل دیتاسنتر ابرآمد خبر داد و گفت: در راستای ارائه یک راه‌حل امن و به صرفه برای مشتریان، دیتاسنتر ما با 60 رک و بهره‌گیری از استانداردهای بالای امنیتی طراحی شده و در مراحل تکمیل نهایی است. خوشبختانه طیف زیادی از محصولات در ابرآمد در حال طراحی است و امروز سرویس‌هایی مانند دسکتاپ مجازی، فضای ابری، ماشین مجازی و پشتیبان‌گیری بومی و مدیریت شده، فعال هستند و به مشتری ارائه می‌شوند.

نشست خبری رویداد باهم ۱۴۰۲ -۲

عزیزاللهی ارائه خود را با رویکردهای آتی همکاران سیستم به پایان رساند و گفت: محصول، مهمترین نقطه سرمایه‌گذاری همکاران سیستم است. ما از نظر تکنولوژی، تخصص و شناسایی ظرفیت‌ها، به طور جدی روی محصولات خود کار می‌کنیم و تحقیق و توسعه را در تمام مراحل درنظر داریم.

ما با تمرکز بر فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشین و به کارگیری IoT، در کنار محصول ERP، به دنبال حداکثرسازی ایجاد ارزش برای صنایع مختلف و مشتریان هستیم. این رویکرد به همکاران سیستم کمک می‌کند که محصولات را متناسب با نیازهای بازار تولید ‌کند و در نهایت سهم غالب بازار و رهبری محصولی را به دست آورد.

او رایانش ابری را مهمترین استراتژی در رهبری محصولی همکاران سیستم معرفی کرد و افزود: سیاست اصلی ما در رهبری محصولی، ارائه محصولات مبتنی بر ابر است. ما قصد داریم در کنار ارائه خدمات نرم‌افزاری به شکل SaaS، زیرساخت‌های مورد نیاز مشتریان در حوزه ابری را نیز از طریق فناوری رایانش ابری عرضه کنیم چون معتقدیم Cloud در دنیای کسب‌وکار، عنصری بسیار تاثیرگذار است که به عنوان یک محرک جدی برای کسب‌وکارها عمل می‌کند.

عزیزاللهی صحبت‌های خود را با تاکید بر نقش سرمایه‌های انسانی در همکاران سیستم به پایان رساند و گفت: ما در حال حاضر 2000 نفر نیروی انسانی داریم که خلاقانه و نوآورانه، به نیازهای بازار پاسخ داده و برای آن ایجاد ارزش می‌کنند. بنابراین توجه به سرمایه انسانی، مراقبت از آن، توسعه و آموزش را جزو سیاست‌های اصلی خود دانسته و به آن پایبند هستیم.

نشست خبری رویداد باهم ۱۴۰۲ -۳

بخش دوم این نشست به پرسش و پاسخ با خبرنگاران اختصاص داشت. در پنل پاسخگویی فرید فولادی، رئیس هیئت مدیره همکاران سیستم، مهدی امیری، نایب رئیس هیئت مدیره، محمد عزیزاللهی مدیرعامل همکاران سیستم و محسن طلایی، عضو هیئت مدیره و معاونت توسعه محصول همکاران سیستم حضور داشتند و به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

فرید فولادی در پاسخ به بازارهایی که همکاران سیستم در سه سال آینده به دنبال آنهاست، گفت: اولین حوزه مورد توجه ما زیرساخت ابری است. ما در حوزه رایانش ابری دیگر محدود به نرم‌افزار نیستیم و انتظار داریم سازمان‌ها، نیازمندی‌های IT خود را به ما بسپارند. فولادی از هوش مصنوعی به عنوان دومین حوزه مورد تمرکز همکاران سیستم نام برد و گفت: هوش مصنوعی آینده متفاوتی را برای سازمان‌ها رقم خواهد زد و اثرگذاری جدی برای کسب‌وکارها دارد که امیدواریم بتوانیم در این حوزه، از اولین ارائه‌دهندگان راهکارهای هوشمند در کشور باشیم. صنعت 4 حوزه دیگری بود که فولادی از آن نام برد و گفت: اداره خطوط تولید سازمان‌ها به شکل هوشمند، نیازمندی دیگر کسب‌وکارهای تولیدی در سال‌های آتی است که برای شرکت‌های کوچک و بزرگ، برنامه‌های زیادی داریم.

محسن طلایی نیز در پاسخ به نحوه سرمایه‌گذاری همکاران سیستم در حوزه هوش مصنوعی گفت: هوش مصنوعی مهمترین حوزه استراتژیک همکاران سیستم در آینده است که ما برای آن تیم داخلی قدرتمندی را آماده کرده‌ایم. اما مثل همیشه، بازار را رصد کرده و از پتانسیل‌های موجود، حمایت و استفاده می‌کنیم.

این نشست با توضیحاتی در خصوص رویداد «باهم» توسط محمد عزیزاللهی پایان یافت. او ضمن معرفی این رویداد، گفت: باهم یک مفهوم در همکاران سیستم است که با هدف به اشتراک‌گذاری دستاوردها و ایده‌های محصولی همکاران سیستم با بازار و مشتریان و دریافت بازخورد از آنها برگزار می‌شود. ما در باهم سعی داریم در یک محیط تعاملی و درکنار یکدیگر، به تفکر و نوآوری بپردازیم و در این مهم، پذیرای همه بازار هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.