مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

در نظر گرفتن تمهیداتی برای استفاده رایگان از محصولات همکاران سیستم

0 23

شرکت همکاران سیستم با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع ویروس کرونا؛ و ضرورت حفظ سلامتی جامعه بیش از گذشته از طریق حمایت از کاهش حضور فیزیکی مشتریان تمهیدات زیر را برای محصولات «سامانه‌ی ثبت سفارش فروشگاه‌ها برای شرکت‌های پخش»، «نسخه‌ی موبایل اتوماسیون اداری تحت وب» و «دستگاه تردد و کنترل ورود و خروج پایوفای» را درنظر گرفته‌ است

سامانه‌ی فرسان

همکاران سیستم امکان استفاده رایگان از سامانه ثبت سفارش فروشگاه‌ها برای شرکت‌های پخش (با نام فرسان) را به مدت 2 ماه برای همه شرکت‌های پخش که ازسیستم‌های راهکاران استفاده می‌کنند، فراهم کرده است.
با استفاده از فرسان، ضمن حفظ ارتباط تجاری بین اصناف و شرکت های پخش، لزوم حضور فروشندگان برای دریافت سفارش ها به حداقل خواهد رسید.


گفتنی است همکاران سیستم نصب و آموزش این ابزار را به شکل از راه دور برای همه شرکت‌های پخش انجام خواهد داد. زمان مورد نیاز برای این کار، حدود 2 ساعت به ازای هر شرکت است. متقاضیان می‌توانند به وسیله‌ی شماره 02183382440 درخواست خود را اعلام کرده و برای دریافت و نصب سامانه اقدام کنند.

نسخه‌ی موبایل نرم‌افزار اتوماسیون اداری تحت وب 

برای اینکه کاربران نرم‌افزار اتوماسیون اداری تحت وب همکاران سیستم، بتوانند از امکانات این نرم‌افزار از راه دور و از طریق نصب نسخه موبایل اتوماسیون اداری بر روی گوشی‌های هوشمند استفاده کنند؛ نسخه موبایل اتوماسیون اداری تا سقف 5 کاربر به شکل رایگان در اختیارشان قرار می‌گیرد. این امکان تا پایان سال، در دسترس همه‌ی مشتریان نرم افزار اتوماسیون اداری همکاران سیستم قرار خواهد داشت. متقاضیان می توانند درخواست خود را از طریق تماس با شماره 02183382501 داخلی 1 اعلام کنند.

امکان بلوتوث در دستگاه مدیریت تردد و حضوروغیاب پایوفای

استفاده از امکان ثبت تردد با استفاده از بلوتوث موبایل‌های هوشمند در دستگاه حضوروغیاب «پایوفای» برای مشتریانی که با ۲۵ کاربر از دستگاه پایوفای استفاده می‌کنند نیز به شکل رایگان تا پایان سال فراهم شده است. دستگاه تردد و کنترل ورود و خروج «پایوفای» ساخت شرکت فناوری‌های نوین پایوند از شرکت‌های زیرمجموعه همکاران سیستم است که به فناوری تشخیص چهره هم مجهز است. متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیش‌تر با تلفن 02184205222 تماس بگیرند.

امیدواریم با پیشبرد این فعالیت‌ها  بتوانیم سهمی در بهبود وضعیت سلامت در سطح کشور داشته باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.