مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

چطور بدون استخدام حسابدار، مشکل حسابداری کسب‌وکارمان را حل کنیم؟

نرم افزار حسابداری آنلاین حسابفا
0 88

با بزرگتر شدن کسب وکار، دیگر انجام امور حسابداری به روش های سنتی امکان پذیر نیست و نیاز به استفاده از یک نرم افزار حسابداری را احساس خواهید کرد. البته هر نوع نرم‌افزار حسابداری نمی‌تواند پاسخگوی نیازتان باشد. شما به عنوان صاحب کسب‌و‌کار باید نرم‌افزاری تهیه کنید که به آموزش خاصی نیاز نداشته باشد و در عین حال بتواند برای افراد غیرمتخصص کاربردی باشد.

با استفاده از بستر اینترنت و فضای مجازی، دیگر راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار رویایی دست نیافتنی محسوب نمی‌شود. شما با چند کلیک ساده می‌توانید وبسایت یا یک پیج کسب‌و‌کار راه‌اندازی کنید و در آنجا به فروش خدمات یا محصولات خود بپردازید.

با بزرگتر شدن کسب وکار، دیگر انجام امور حسابداری به روش های سنتی امکان پذیر نیست و نیاز به استفاده از یک نرم افزار حسابداری را احساس خواهید کرد. البته هر نوع نرم‌افزار حسابداری نمی‌تواند پاسخگوی نیازتان باشد. شما به عنوان صاحب کسب‌و‌کار باید نرم‌افزاری تهیه کنید که به آموزش خاصی نیاز نداشته باشد و در عین حال بتواند برای افراد غیرمتخصص کاربردی باشد.

نکته بسیار مهمی که در انتخاب نرم‌افزار حسابداری باید به آن توجه کنید هزینه آن است.
بعلاوه شما باید نرم‌افزاری را انتخاب کنید که بتوانید با آن به وبسایت فروشگاهی خود نیز متصل شوید.
نرم‌افزاری که از آن استفاده می‌کنید باید رابط کاربری ساده‌ای داشته باشد و پشتیبانی قوی آن شما را از استخدام حسابدارهای متعدد بی‌نیاز ‌کند.

معرفی نرم‌افزار حسابداری آنلاین حسابفا

حسابفا اولین نرم‌افزار کامل حسابداری تحت وب است که براساس فناوری رایانش ابری تهیه شده است.
هدف از طراحی این نرم‌افزار مدیریت مالی و انجام سایر امور حسابداری کسب‌وکارهای کوچک و متوسط است.

نرم‌افزار حسابداری آنلاین حسابفا

برای کار کردن با حسابفا تنها به یک دستگاه متصل به اینترنت نیاز دارید. شما براحتی می‌توانید با تبلت، موبایل، رایانه و لپ‌تاپ از این پلتفرم فوق‌العاده استفاده کنید. با استفاده از حسابفا دیگر نیازی به نصب هیچ نرم‌افزار حسابداری نخواهید داشت. فقط کافی است در سایت ثبت نام کنید و به مدیریت کسب‌و‌کار خود بپردازید.

نرم‌افزار حسابداری آنلاین حسابفا چه ویژگی‌هایی دارد؟

ساده، قدرتمند و سازگار با شرایط دورکاری

اکنون که کسب‌وکارهای آنلاین در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته‌اند و البته شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های اغلب کسب‌وکارها را به شکل دورکاری درآورده است، می‌توانید به کمک حسابفا در هر مکان، هر زمان و با هر وسیله‌ای به مدیریت امور حسابداری کسب‌و‌کار خود بپردازید.

اگر از فنون و دانش حسابداری بهره‌مند نیستید نگران نباشید. شما با استفاده از حسابفا می‌توانید به راحتی به امور حسابداری بپردازید و عملیات پیچیده آن را به صورت اتوماتیک انجام دهید.

محیط نرم‌افزار حسابفا کاربر پسند و ساده است و از پیچیدگی‌های معمول سایر نرم‌افزارهای حسابداری خبری نیست.

سریع، مطمئن و بروز

تجارت امروز به سمت سیستم‌های ابری و آنلاین می‌رود. این سیستم‌ها همیشه و در همه جا در دسترس هستند و نگرانی بابت از دست رفتن دیتاها و اطلاعات در آن‌ها وجود ندارد.

نکته بسیار مهمی که در مورد این سیستم‌ها وجود دارد توانایی پشتیبان‌گیری از اطلاعات است.

اگر چه حسابفا روی بستر اینترنت ارائه می‌شود اما جالب است بدانید که این نرم‌افزار بسیار سریع است و تجربه کاربری در حسابفا فقط به سرعت اینترنت ختم نمی‌شود. این نرم‌افزار می‌تواند عملیات حسابداری را نیز به سریع‌ترین حالت ممکن انجام دهد.

در مورد جدید و به روز بودن این نرم‌افزار باید بگوییم که هر زمان که شما وارد سیستم شوید آخرین نسخه از نرم‌افزار را در دسترس خواهید داشت. زیرا تیم فنی حسابفا دائماً در حال بروزرسانی و ایجاد امکانات جدید بر روی نرم‌افزار هستند. مهم‌ترین نکته این است که این امکانات جدید و بروز، رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

برتری قابل توجه نسبت به سیستم‌های حسابداری سنتی

از جمله مزیت‌های برتر نرم‌افزار حسابفا استفاده از سیستم رایانش ابری و ارائه امکاناتی است که تا الان در سیستم‌های حسابداری سنتی وجود نداشته است. شما می‌توانید فاکتورهای مشتریان‌تان را به صورت آنلاین برای آن‌ها ارسال کنید. مشتریان نیز می‌توانند فاکتور یا مانده بدهی‌های خود را به صورت آنلاین و به روشی راحت پرداخت کنند. اسناد حسابداری مربوطه هم به‌صورت اتوماتیک توسط حسابفا صادر می‌شوند.
همچنین در حسابفا می‌توانید به صورت آنلاین کارت حساب اشخاص را برای آن‌ها ارسال کنید.

خدمات و امکانات نرم‌افزار حسابفا به صورت خلاصه:

  • قابلیت چند زبانه بودن
  • قابلیت چند ارزی بودن با سند تسعیر ارز اتوماتیک
  • قابلیت انبارداری و انبارگردانی
  • امکان مدیریت چند کسب‌ و کار
  • امکان تعریف کاربر نامحدود و تعیین سطح دسترسی برای آن
  • امکان تعریف بانک، صندوق و تنخواه‌گردان
  • امکان ثبت و مدیریت چک‌ها
  • امکان تعریف چند سطح قیمت
  • امکان تعریف بازاریابان و محاسبه پورسانت
  • امکان اتصال به سایر نرم افزارها از طریق رابط برنامه نویسی API
  • دارای افزونه مجزا برای ووکامرس و پرستاشاپ
  • امکان اتصال به فروشگاه‌سازها
  • امکان اتصال به بارکد خوان
  • امکان ارسال فاکتور و تسویه وجه بصورت آنلاین
  • امکان ارسال کارت حساب اشخاص بصورت آنلاین
  • امکان ارسال لینک پرداخت وجه آنلاین
  • امکان طراحی داشبورد اختصاصی توسط کاربر
  • امکان استفاده از پنل پیامکی برای کسب ‌‌وکار
  • امکان ثبت اسناد حقوق و دستمزد بصورت اتوماتیک
  • بیش از 20 نوع گزارش متنوع
  • امکان جست‌وجوی تخصصی در اسناد ثبت شده

چطور به حسابفا دسترسی پیدا کنم؟

به طور کلی نرم‌افزار حسابفا یک نرم‌افزار حسابداری ابری و تحت وب است.

کاربران می‌توانند از طریق کلیه مرورگرها به این نرم‌افزار دسترسی داشته باشند. برای شروع وارد hesabfa.com  شوید و با استفاده از کد تخفیف modirnameh15 از 15% تخفیف روی همه طرح‌های حسابفا بهره‌مند شوید.
مهلت استفاده از این تخفیف محدود است و فقط تا پایان بهمن‌ماه 1399 اعتبار دارد.

 بهترین نمایش و کارایی نرم‌افزار حسابفا در مرورگر گوگل‌کروم است. بعلاوه حسابفا اپلیکیشن اندرویدی طراحی کرده است که کاربران می‌توانند از طریق گوگل‌پلی آن را نصب کنند و از انجام امور حسابداری کسب‌و‌کار خود لذت ببرند. لینک نصب اپ در وبسایت حسابفا قرار دارد.

دسترسی به اطلاعات

برای استفاده از سیستم‌های ابری فقط نام کاربری و رمز عبور نیاز است و شما با هر وسیله‌ای که به اینترنت دسترسی داشته باشد می‌توانید به سیستم ابری حسابداری خود دسترسی داشته باشید.

حسابفا به صورت خودکار هر شب از اطلاعات مربوط به کسب‌و‌کار شما یک نسخه پشتیبان تهیه می‌کند.
شما می‌توانید به نسخه‌های پشتیبان‌گیری شده تا مدت یک ماه دسترسی داشته باشید.

قطع شدن اینترنت و دسترسی به حسابفا

چند سال از عمر حسابفا می‌گذرد و در طی این دوران تنها ۴ ساعت قطع بوده است. اگر نگران قطع شدن اینترنت هستید باید بدانید که سرورهای حسابفا در داخل ایران هستند و این پلتفرم با اینترنت داخلی فعالیت خود را انجام می‌دهد. اگر دسترسی به وبسایت‌هایی مثل بانک‌ها و موسسات دولتی وجود داشته باشد، دسترسی به حسابفا نیز امکان پذیر خواهد بود.

برترین ویژگی‌های حسابفا به صورت خلاصه:

  • قیمت مناسبی دارد.
  • نیازی به نصب ندارد.
  • همواره بروز است.
  • سرورهای آن از امنیت بالایی برخوردار هستند.
  • رابط کاربری ساده‌ای دارد و استفاده از آن با حداقل دانش حسابداری امکان‌پذیر است.
  • آموزش صفر تا صد نرم‌افزار در قالب ویدئو و متن در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.
  • امکان دانلود کلیه اطلاعات، در قالب فایل اکسل، برای کاربر وجود دارد.
  • به صورت روزانه از اطلاعات کاربر بک‌آپ می‌گیرد.
  • پشتیبانی یک تیم متخصص که از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی کاربران است.
  • امکان نصب اپلیکیشن اندروید

آیا اطلاعات کاربر در اختیار اداره دارایی قرار می‌گیرد؟

در این خصوص باید به شما بگوییم حسابفا متعهد است اطلاعات کاربران را به صورت محرمانه نگه دارد و در اختیار هیچ شخص یا ارگانی قرار ندهد. تنها در صورتی که حکم نهادهای امنیتی یا قضایی برای در اختیار گذاشتن اطلاعات یک کسب‌و‌کار صادر شود این امکان وجود دارد. در چنین حالتی حتماً قبل از ارسال اطلاعات این موضوع به اطلاع کاربر می‌رسد.

آیا کار کردن با نرم‌افزار حسابفا نیاز به دانش حسابداری دارد؟

برای استفاده و بهره‌مند شدن از خدمات حسابفا به دانش حسابداری خاصی نیاز ندارید زیرا طراحی حسابفا به گونه‌ای است که بیشتر اسناد به‌صورت اتوماتیک صادر می‌شوند، پس کاربران با حداقل دانش حسابداری می‌توانند به راحتی به مدیریت مسائل مالی خود بپردازند.

حسابفا ماژول سند حقوق دارد. پس می توانید با کمک آن، بدون درگیر شدن با مفاهیم حسابداری، به راحتی حقوق کارکنان خود را در قالب یک سند ثبت و سپس پرداخت نمایید.

در حسابفا امکان معرفی فروشنده و تعیین پورسانت فروش وجود دارد به این ترتیب شما می‌توانید گزارش فروش را به تفکیک فروشنده، میزان فروش و هم پورسانت فروشنده را مشاهده کنید.

حسابفا برای چه افراد و کسب‌وکارهایی مناسب است؟

تمام شرکت‌های خدماتی و بازرگانی داخل و خارج از کشور، فروشگاه‌های اینترنتی، فریلنسرها و … از جمله کاربران حسابفا محسوب می‌شوند.

کسب و کارهای خدماتی و بازرگانی

حسابفا برای کسب‌وکارهای خدماتی و بازرگانی مفید است. اگر شما یک شرکت تولیدی هستید نگران نباشید زیرا می‌توانید برای بخش فروش و مالی خود از خدمات جذاب حسابفا استفاده کنید.

چشم‌انداز حسابفا

حسابفا در حال گسترش همکاری‌های خود با سایر کسب‌وکارها است؛ تا بتواند در بستری هر چه بهتر خدماتی مناسب به کاربران خود ارائه دهد. به‌عنوان مثال حسابفا با فروشگاه‌سازهای کاموا و سپهر همکاری داشته و امکان اتصال آن به نرم افزار آنلاین CRM24 هم وجود دارد. PayPing هم یکی از کسب‌و‌کارهای حوزه فین‌تک است که با همکاریِ حسابفا خدمات فاکتور آنلاین را ارائه می‌دهد.

پس اگر تصمیم به توسعه فعالیت‌های کسب‌و‌کار خود دارید، به سایتhesabfa.com  مراجعه کنید.

سخن پایانی

حسابداری در واقع قلب هر کسب‌وکاری است. تا دید دقیقی از سود و زیان خود نداشته باشید؛ ادامه فعالیت تجاری، بسیار دشوار خواهد شد. استفاده کردن از نرم‌افزار حسابداری ابری و آنلاین حسابفا به تمامی افراد توصیه می‌شود. افراد متخصص در زمینه حسابداری و افرادی که دانش چندانی در مورد حسابداری ندارند می‌توانند از این نرم‌افزار تحت وب برای رسیدگی به امور مالی کسب‌و‌کار خود بهره ببرند.

پیشنهاد می‌کنیم از طریق لینک زیر وارد حسابفا شوید و به مدت 15 روز به طور کاملا رایگان از حسابفا استفاده کنید تا با امکانات آن به طور کامل آشنا شوید.

https://b2n.ir/070862

هم‌چنین می‌توانید با استفاده از کد تخفیف modirnameh15 از 15% تخفیف برای همه طرح‌های حسابفا بهره‌مند شوید.
مهلت استفاده از این تخفیف فقط تا پایان بهمن‌ماه 1399

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.