مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

نگاهی به برنامه‌های همکاران سیستم برای مشتریان و اعضاء شرکت

0 44

همکاران سیستم که با دارا بودن بیش از 60 شرکت زیرمجموعه که حدود نیمی از آن‌ها در استان‌های مختلف کشور مستقرند؛ با طراحی و اجرای مجموعه برنامه‌هایی در تلاش است تا ضمن کمک به حفظ سلامت اعضاء شرکت، از گردش کسب‌وکار مشتریانش هم مراقبت کند.

کمک به کاهش حضور فیزیکی مشتریان

این روزها همه‌ی ما شرایط خاصی را تجربه می‌کنیم که در آن مراقبت از سلامتی خودمان و دیگران اهمیت ویژ‌ه‌ای دارد. در این میان، کسب‌وکارها هم نقش پررنگی دارند و به فراخور موقعیت و نوع فعالیت‌شان اقداماتی را در این مسیر اجرایی می‌کنند.

کاهش مراجعات فیزیکی و پیشبرد کارها از راه‌دور یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی است که راهکارهای نرم‌افزاری در این شرایط می‌توانند برای کسب‌وکارها به‌همراه داشته باشند. در این راستا؛ همان‌گونه که پیش از این به اطلاعتان رساندیم، امکان استفاده‌ی رایگان دوماهه از سامانه ثبت سفارش فروشگاه‌ها برای شرکت‌های پخش (با نام فرسان) برای همه شرکت‌های پخش که ازسیستم‌های راهکاران استفاده می‌کنند، فراهم شده است. با استفاده از فرسان، ضمن حفظ ارتباط تجاری بین اصناف و شرکت های پخش، لزوم حضور فروشندگان برای دریافت سفارش ها به حداقل خواهد رسید.

هم‌چنین مشتریان نرم‌افزار اتوماسیون اداری تحت وب همکاران سیستم می‌توانند از نسخه‌ی موبایل این محصول با پنج کاربر، تا پایان سال به‌شکل رایگان استفاده کنند. با استفاده از نسخه موبایل اتوماسیون اداری همکاران سیستم؛ مشتریان می‌توانند با استفاده از تلفن همراه مکاتبات و فرایندهای سازمانی را مدیریت کنند.

استفاده از امکان «ثبت تردد با استفاده از بلوتوث موبایل های هوشمند» در دستگاه حضوروغیاب «پایوفای» با هدف کاهش تماس افراد با دستگاه‌ها برای مشتریانی که با ۲۵ کاربر از دستگاه پایوفای استفاده می‌کنند نیز فراهم شده است. دستگاه تردد و کنترل ورود و خروج «پایوفای» ساخت شرکت فناوری‌های نوین پایوند از شرکت‌های زیرمجموعه همکاران سیستم است که به فناوری تشخیص چهره هم مجهز است.

مراقبت از سلامتی همکارانی‌ها

همکاران سیستم بیش از ۱۴۰۰ نفر سرمایه انسانی دارد که بخش بزرگی از آن‌ها به شکل مستقیم به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کنند. در شرایط شیوع ویروس؛ با درنظر گرفتن دو موضوع ِحفظ سلامت همکاران و تداوم خدمت‌رسانی به مشتریان؛ امکاناتی را فراهم آورده‌ایم تا اعضاء بخش‌های مختلف شرکت بتوانند از منزل به رایانه‌های شخصی خود متصل شوند و از سیستم‌های ارتباطی داخلی و بیرونی استفاده کنند.

دراختیاردادن این امکانات نیازمند برنامه‌ریزی و عزمی جدی بود که با تلاش‌های تیم زیرساخت همکاران سیستم به نتیجه رسید و حالا ارائه‌ی خدمات به مشتریان بی‌وقفه و با کیفیت در حال انجام است.

با آرزوی سلامتی برای همه شما؛ امیدواریم با این فعالیت‌ها بتوانیم آرامش خاطری برای مشتریان، مخاطبان و اعضاء شرکت ایجاد کنیم و سهمی در بهبود وضعیت بهداشت و سلامت جامعه داشته باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.