مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

حضور گروه اندیشه نگار پارس در الکامپ1402

با هدف ارائه و معرفی محصولات جدید

0 14,659

گروه اندیشه نگار پارس با حضور در بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ، آخرین محصولات خود را در حوزه پردازشی و ذخیره‌سازی در سه لایه Midrange، Entry level ، Enterprise ارائه و معرفی خواهد نمود.

گروه اندیشه نگار پارس با حضور در بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ، آخرین محصولات خود را در حوزه پردازشی و ذخیره‌سازی در سه لایه  Midrange، Entry level ، Enterprise  ارائه و معرفی خواهد نمود. علاوه بر این محصولاتی خاص در حوزه های پردازشی، امنیت زیرساخت IT، پرداخت و زیرساخت مراکزداده رونمایی خواهد شد.

محصولات منحصربفردی نظیر سرور قدرتمند بومی سازی شده با نام تجاری سهند، پوز های اندرویدی و کش لس هایی با قابلیت استفاده به عنوان پوز فروشگاهی،Attack simulator  در حوزه امنیت سایبری، سامانه جدید هوشمند سوخت، سامانه مالیات بر ارزش افزوده و نرم افزار مدیریت هوشمند زیرساخت مراکزداده در غرفه این شرکت به بازدیدکنندگان گرامی معرفی خواهد شد.

غرفه گروه اندیشه نگار پارس در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، در سالن 38 غرفه 840 (غرفه گروه اندیشه نگار پارس) از تاریخ 4 لغایت هفت تیر پذیرای بازدیدکنندگان خواهد یود.

نمایشگاه الکامپ بزرگ‌ترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه‌ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت الکترونیک و کامپیوتر اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار به علاقه‌مندان عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است در برگزاری نمایشگاه الکامپ به دلیل کرونا چند سال وقفه افتاده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.