مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

حضور بیش از 500 دانش بنیان رونق الکامپ 1402

حضور شرکتهای استارتاپی و خارجی باعث رونق نمایشگاه الکامپ

0 57,862

معاون علمی رئیس‌جمهوری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه الکامپ را ۵۰۰ شرکت عنوان کرد و اظهار داشت که در این دوره از نمایشگاه شرکت‌های خارجی حضور دارند که دلیل این امر، شکل دادن ارتباطات میان شرکت‌های ایرانی با طرف‌های خارجی است.

به گزارش مدیرنامه از  خبرگزاری تسنیم، «روح‌الله دهقانی فیروز آبادی»، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری، در حاشیه بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ، با اشاره به برگزاری نمایشگاه الکامپ با بیان اینکه این رویداد پر رونق‌تر از سال‌های قبل بوده است، دلیل آن را حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور عنوان کرد.

معاون علمی رئیس‌جمهوری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه الکامپ را 500 شرکت عنوان کرد و اظهار داشت که در این دوره از نمایشگاه شرکت‌های خارجی حضور دارند که دلیل این امر، شکل دادن ارتباطات میان شرکت‌های ایرانی با طرف‌های خارجی است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری در خصوص پیشرفت‌های کشور در هوش مصنوعی، تاکید داشت: یکی از موضوعات جدی مورد توجه جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت در حوزه هوش مصنوعی است؛ از این رو محققان زیادی در این حوزه در کشور حضور دارند، ضمن آنکه برنامه‌ریزی‌هایی برای دستیابی به توسعه این حوزه صورت گرفته است.

دهقانی فیروز آبادی راه‌اندازی مراکز توسعه فناوری‌های مرتبط با هوش مصنوعی در ماه‌های آینده را از دیگر برنامه‌های کشور برای توسعه فناوری‌های مرتبط با هوش مصنوعی نام برد و از مجهز شدن این مراکز به امکانات مناسبی برای محققان برای توسعه فناوری‌ها از جمله هوش مصنوعی خبر داد.

وی افزود: اطمینان داریم بهترین روش توسعه، ایجاد محتوای ملی است که همه بازیگران اکوسیستم نوآوری در آن تعریف شده باشند؛ از این رو همه برنامه‌ریزی‌های ما در بعد ملی است.

دهقانی فیروزآبادی در خصوص همکاری با کشور چین، گفت: چین به عنوان کشور دوست و همکار ایران است که پیمان همکاری‌های محکمی با این کشور منعقد شده است و از این رو چین یکی از کشورهای مهم همکاری است و چندین شرکت از این کشور نیز در نمایشگاه الکامپ حضور دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.