مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ به‌علت قطع برق ناتمام ماند

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران : قطع برق یک نقص فنی عادی است!

0 14,546

بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ صبح امروز افتتاح گردید، در بخش‌های ابتدایی این مراسم، در حین سخنرانی رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، دوبار برق سالن رفت و در ادامه زمانی‌ که مجری مراسم وزیر ارتباطات را برای سخنرانی دعوت کرد، برای بار سوم برق قطع شد.در نهایت وزیر ارتباطات و سایر مهمانان بدون سخنرانی و انجام مراسم افتتاحیه، سالن را ترک کردند.

به گزارش مدیرنامه به نقل از فارس نیوز ، بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ صبح امروز با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری اطلاعات، محمدصادق خیاطیان رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، سید محمدامین آقامیری رئیس مرکز ملی فضای مجازی، مجتبی توانگر رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی و همچنین الکساندر شویتوف معاون وزیر توسعه دیجیتال، ارتباطات و رسانه‌های جمعی روسیه افتتاح شد.

در بخش‌های ابتدایی این مراسم، در حین سخنرانی رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، دوبار برق سالن رفت و در ادامه زمانی‌ که مجری مراسم وزیر ارتباطات را برای سخنرانی دعوت کرد، برای بار سوم برق قطع شد.در نهایت وزیر ارتباطات و سایر مهمانان بدون سخنرانی و انجام مراسم افتتاحیه، سالن را ترک کردند.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران به‌عنوان متولی برگزاری نمایشگاه الکامپ، در پاسخ به خبرنگاران این قطع برق را یک نقص فنی عادی اعلام کرد.

وزیر ارتباطات پس از ترک سالن کنفرانس به سمت سالن ۳۸ نمایشگاه رفته و پس از بازدید از چند غرفه در جمع خبرنگاران حاضر شدند.  متولیان برگزاری نمایشگاه با وجود اطلاع از حضور مهمانان، فضای مناسبی برای گفتگوی خبرنگاران با آن‌ها در نظر نگرفته بودند و این موضوع با انتقاد حاضرین همراه شد.

الکامپ (ELECOMP) نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامیپوتر و تجارت الکترونیک است که هر سال در تهران و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران (نصر) برگزار می‌شود.

حدود ۵۰۰ شرکت داخلی و خارج بیش از ۱۵۰ شرکت از آن‌ها استارتاپ و دانش‌بنیان هستند، در این نمایشگاه حضور دارند. نمایشگاه امسال با شعار  «آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال» علاوه بر شرکت‌های داخلی، میزبان 50 شرکت خارجی از کشورهای ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین، روسیه، ترکیه، ارمنستان و عراق نیز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.