مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

مهارتهای بازخورد دادن و بازخورد گرفتن در محیط کار [دوره آنلاین ]

0 86

مهارتهای ارتباطی برای تمامی مدیران در هر سطح از سازمان یک مهارت ضروری و استراتزیک است ، دانستن روشهای برقراری ارتباط با در سطوح مختلف سازمان اعم از مدیران ارشد ، میانی و کارمندان و کارشناسان و مشتریان بسیار مهم است

مجله هاروارد می گوید:«85% موفقیت افراد به مهارت های ارتباطی آنها بستگی دارد.» سالانه 37 بیلیون دلار هزینه به دلیل مشکلات ارتباطی بر سازمان ها در امریکا تحمیل می شود.

درست است که حجم زیادی از این مسئولیت برعهده مدیران است، اما یکی از مهم ترین مهارت های ارتباطی برای مدیران و کارکنان” مهارت بازخورد دادن و بازخورد گرفتن ” است. چرا که این مهارت راهی است برای بهبودعملکرد خود و دیگران.

از آنجاییکه یکی از کلیدی ترین وظایف رهبران توسعه مهارت های کارکنان و بهبود عملکرد آنها درجهت تحقق اهداف سازمان است، بازخورد دادن اجتناب ناپذیراست.جالب است بدانید که کارکنانی که بازخورد می گیرند دوبرابر انگیزه بیشتر برای تحقق اهداف شغلی دارند اما همیشه بازخورد دادن یک چالش محسوب می شود.

بیشتر بخوانید : راهنمایی هایی برای سوالات مصاحبه مدیریتی[مریم حنطوش زاده]

‌اما خبر خوب اینست که قرار نیست بازخورد دادن همیشه دردناک باشد. تکنیک های اثبات شده در بازخورد دادن کمک می کند تا بازخورد سازنده شکل گرفته و مسیر یادگیری و ارتباط افراد تسهیل گردد.

بازخورد گرفتن می تواند برای ما احساس ناامنی ایجاد کند چرا که براساس عملکرد مغز بازخورد منفی گرفتن یک تهدید است اما استفاده از مدل های بازخورد گرفتن صحیح کمک می کند تا این تهدید به فرصتی برای رشد و یادگیری مداوم ما شود. دراین دوره با یادگیری شیوه های بازخورد دادن و بازخورد گرفتن صحیح منجر به توسعه مهارت های رهبری و ارتباطی شما با کارکنان، همکاران، مدیران ارشد و دوست و آشنا کمک خواهد شد.

مهارتهای بازخورد دادن و بازخورد گرفتن در محیط کار [دوره آنلاین ]

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

✅ مدیرانی که تمایل به بهبود عملکرد کارکنان خود دارند.
✅ افرادی که در زمان بازخورد گرفتن نمی دانند چه واکنشی نشان دهند.
✅ مدیرانی که مایل به بهبود مهارت های رهبری خود هستند.
✅ هرکسی که به دنبال توسعه مهارت های حرفه ای و رفتاری خود می باشد.

درصورت تمایل به شرکت در این دوره_آنلاین از طریق تماس با شماره 09304676960 ‌اطلاعات بیشتری در مورد این دوره کسب کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.