در اين اوضاع بد اقتصادي، ركود بازار و تورم، اغلب كسب و كارها از فروش خود و کمتر شدن درآمد شان ناراضی اند. اما آيا واقعا مشتری كم شده؟ هيچ کس نیست در اين وضعيت خريد كند؟
شرایط بازار فعلی ایران رو به فرصتی طلایی تبدیل کنید!
در اين اوضاع بد اقتصادي، ركود بازار و تورم، اغلب كسب و كارها از فروش خود و کمتر شدن درآمد شان ناراضی اند. اما آيا واقعا مشتری كم شده؟ هيچ کس نیست در اين وضعيت خريد كند؟
خير! مشتری هست ولي تعداد آنها كم شده! پس اگر درآمد شما كم شده و به وضعيت بحرانی رسيده، ايراد كار كجاست؟
حتما شما نتوانسته ايد وفاداری مشتران تان را تضمین کنید و سهم شما از بازار كم شده است.
همیشه در بحران ها فرصت های بزرگتری وجود دارد که شما باید آگاه باشید و از آن استفاده کنید
ما در این دوره با آموزش کوچینگ و مهارت های آن در فروش و همچنین آموزش برندسازی به شما یاد خواهیم داد چگونه سهم تان از بازار را افزايش دهيد؟ و چگونه مشتريان وفاداري داشته باشید كه حتي در شرايط بد اقتصادي هم مشتريان تان شما را فراموش نكنند؟
مزایای شرکت در دوره کوچینگ فروش
- افزایش فروش
- یادگیری تکنیک های فروش
- افزایش اعتماد به نفس و خودباوری
- افزایش راندمان و بازدهی کارکنان فروش
- افزایش رضایت مشتریان
- یادگیری و تقویت مهارتهای بهبود ارتباط با مشتریان
- یادگیری شیوه صحیح برنامه ریزی استراتژیک فروش
- یادگیری شیوه صحیح بازخورد دادن به کارکنان ، مشتریان و مدیران
- یادگیری شیوه صحیح انگیزه دادن به کارکنان
- افزایش تعهد و وفاداری کارکنان فروش، فروشندگان و نمایندگان فروش
- یادگیری تکنیک های مدیریت زمان با هدف افزایش آمار فروش
- رشد و توسعه فردی و سازمانی
- ایجاد مشتریان وفادار
- ساخت برند شخصی در کسب و کار
لازم به ذکر است، تمامی افرادی که در دوره های کوچینگ فروش شرکت کرده اند، افزایش 5 تا 7 برابری بازگشت سرمایه (ROI) را تجربه کرده اند.
مخاطبین دوره کوچینگ فروش
- مدیران فروش
- مدیران عامل
- کارآفرینان
- صاحبان کسب و کار
- شرکتهای کوچک یا استارتاپ ها
- کارشناسان و کارمندان فروش
- اعضای تیم فروش
- سرپرستان فروش
- دانشجویان
و تمامی کسانی که به هر نحوی در فرآیند فروش دخیل هستند یا علاقه مند به حوزه فروش و بازاریابی می باشند.
کوچینگ فروش برای چه کسانی مناسب نیست؟
کوچینگ فروش برای تمامی کسانی مناسب است که به دنبال تغییر، رشد و پیشرفت هستند.
- اگر آماده تغییر نیستید؛
- اگر نمی خواهید از پتانسیل ها و استعدادهایتان بیشترین بهره را ببرید؛
- اگر آمادگی لازم برای قدم گذاشتن در مسیر رشد و پیشرفت را ندارید؛
- اگر به سهم نه چندان خوب خود از بازار هدفتان قانع هستید؛
- اگر به دنبال این نیستید که پایگاه مشتریان خود را افزایش دهید؛
- اگر در پی جذب مشتریان بیشتر و افزایش وفاداری مشتریان قدیمی خود نیستید؛
دوره کوچینگ فروش، فروشندگی حرفه ای، برندسازی شخصی و ارتباط مؤثر برای شما مناسب نخواهد بود.
آموزه های این دوره برای شما
با شرکت در دوره کوچینگ فروش می آموزید؛
- کوچینگ چیست و چه تأثیری بر روی افزایش آمار فروش خواهد داشت؛
- مهارت های کوچینگی کدامند؛ ارتباط مؤثر برقرار کردن، هم دلی، قضاوت نکردن، گوش شنوا، پرسش گری قدرتمند، بازخورد دادن و انگیزه بخشیدن؛
- رابطه میان کوچینگ و تعهد کاری و مسئولیت پذیری کارکنان و تیم فروش؛
- مدل کوچینگی GROW چیست وچگونه می توان با استفاده از این مدل قدرتمند برای تیم فروش برنامه ریزی کرد؛
- ویژگی های یک تیم موفق کدام است و کوچینگ فروش چه تأثیری در مدیریت بهینه یک تیم فروش دارد؛
- تفاوت فروش و بازاریابی و جایگاه آن ها در یک سازمان؛
- ویژگی های یک فروشنده توانمند چیست و چگونه می توان به چنین جایگاهی رسید؛
- مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) چیست و چه کاربردی دارد؛
- برای رویایی با اعتراض مشتریان و قانع کردن آن ها در مذاکرات فروش از چه تکنیک هایی می توان بهره گرفت؛
- برنامه ریزی استراتژیک فروش به چه نحو است؛
- چگونه می توان با مشتریان یک ارتباط مؤثر کوچینگی برقرار کرد و چه تأثیری در بهبود آمار فروش دارد.
ثبت نام از طریق سایت ایوند