مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

تجربه مدیرت منابع انسانی در شرایط ابهام و بحران اقتصادی

سعید محمدی، بنیانگذار مطالعه‌شریف
0 31

سعید محمدی، بنیانگذار مطالعه‌شریف، در رویداد بیزینس کوچینگ ایران از راه‌کارهایی برای مدیرت منابع انسانی در اقتصادی صحبت خواهد کرد.

سعید محمدی، بنیانگذار مطالعه‌شریف، در رویداد بیزینس کوچینگ ایران از راه‌کارهایی برای مدیرت منابع انسانی در اقتصادی صحبت خواهد کرد.

دستمزد پرسنل بخش عمده‌ای از هزینه‌های جاری شرکت‌ها را به خود اختصاص می‌دهد. این درحالی است که هزینه‌ سرجمع هر کارمند بسیار بیش‌تر از حقوق سالیانه است. از نگاه اعداد و ارقام  به‌ طور میانگین ۳۵ تا ۵۵ درصد بودجه سالانه کسب‌وکار شما برای جذب، نگهداشت و پرورش نیروی انسانی هزینه می‌شود.

طبق مطالعات تونی ناپ، مدیر عامل شرکت اسپات‌لایت، هزینه‌ سرجمع هر کارمند حدود ۱۸ تا ۲۶ درصد از مجموع دستمزد سالیانه‌ او بیش‌تر است. اما این اعداد نباید شما را نگران کند. احتمالا از قبل می‌دانستید که برای چرخاندن شرکت حدود ۱۸ تا ۲۶ درصد حق بیمه‌ پرسنل را پرداخت می‌کنید. اما اگر حواستان جمع نباشد، هزینه‌ پرسنل می‌تواند از کنترل خارج شود و سود شما را بسیار کاهش دهد و این وضعیت در شرایط بحران اقتصادی بدون شک شما را به ورشکستگی خواهد کشاند.

بدون شک، شنیدن تجربیات سعید محمدی بنیانگذار مطالعه شریف و یکی از برجسته‌ترین مربیان حوزه کسب‌وکار، در این زمینه بسیار ارزشمند خواهد بود. محمدی یکی از معدود مربیان این حوزه است که پیش از این، تجربه قابل توجهی را در زمینه آموزش و نگارش کتاب‌های مرتبط به این زمینه در کارنامه خود دارد.

آمارهای موسسه بیزینس کوچینگ لندن، نشانگر بازگشت سرمایه ۷۰۰ درصدی در این زمینه است. همچنین ۷۰ درصد صاحبان کسب‌وکار که از خدمات بیزینس کوچینگ استفاده کرده‌اند، موفق به افزایش درآمد خود از ۳ تا ۱۰ برابر شده‌اند.

رویداد بیزیس کوچینگ ایران، جمعه ۱۱ مرداد ماه برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ پنجشنبه ۱۰ مرداد ماه، با مراجعه به صفحه ایوند این رویداد به نشانی https://evnd.co/fhibh جهت تهیه بلیت اقدام کنند.

همچنین با ارسال BC به ۳۰۰۰۴۱۰۴ یا تماس با شماره تلفن ۴۰۶۶۳۱۰۰-۰۲۱ می ‌توانید از مشاوره رایگان جهت حضور در این رویداد بهره‌مند شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.