مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

نظرسنجی اینستاگرامی سازمان ملل درباره آینده جهان در شرایط کرونا

نظرسنجی اینستاگرامی سازمان ملل درباره آینده جهان در شرایط کرونا
0 16

سازمان ملل متحد در تازه‌ترین پست خود در اینستاگرام به مناسبت ۷۵ سالگی این نهاد بین‌المللی از تمام مردم دنیا خواست در نظرسنجی مربوط به آینده جهان در شرایط کرونا شرکت کنند.

به گزارشمدیرنامه از ایرنا، در این پست که مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران به فارسی منتشر کرده، آمده است : سازمان ملل متحد این روز را با سوالی از مردم جهان گرامی می‌دارد «چه چیزی برای شما اهمیت دارد و آینده خود را چگونه می‌بینید؟»

در این یادداشت اینستاگرامی تاکید شده است : «مردم سراسر جهان با شرکت در نظرسنجی یک دقیقه‌ای به ما گفتند چه خواسته‌ها و رویایی دارند. شما هم می‌توانید خواسته خود را با ما در میان بگذارید. نظر شما مهم است. در نظرسنجی یک دقیقه‌ای شرکت کنید. همین حالا.  لینک نظرسنجی سازمان ملل متحد در اینستاگرام»

در ادامه این سوال اطلاعات همچنین آمده است: در زمان همه‌گیری کووید۱۹ اولویت‌های فوری دسترسی بهتر به خدمات اساسی مراقبت‌های بهداشتی، آب سالم و آموزش بود.  همبستگی و حمایت بین‌المللی بیشتر از افرادی که از کووید۱۹ بیشترین آسیب را دیده‌اند. این امر شامل فقرزدایی، کاهش نابرابری‌ها و اشتغال‌زایی است.  در سطح جهانی مردم امیدوار هستند که خدمات بهداشتی بهبود یابد. ما هم معتقدیم دسترسی به آموزش و حقوق زنان بهبود خواهد یافت.

براساس این گزارش،  سازمان ملل متحد، فردا  ۷۵ ساله می‌شود.  ایران یکی از کشورهای موسس این سازمان جهانی بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.