DMDAY3 / رویداد بازاریابی دیجیتال برگزار می گردد
رویداد روز بازاریابی دیجیتال یک فرصت مناسب برای انتقال تجربیات، همافزایی، شبکهسازی و خلق فرصتهای جدید برای ورود به بازار دیجیتال مارکتینگ است.
تا بحال دو دوره از این رویداد با مجموع 1800 شرکت کننده با حضور مدیران شرکتهایی مانند علیبابا، دیجیکالا، تپسی و … برگزار شده است .
رویداد روز بازاریابی دیجیتال
رویداد روز بازاریابی دیجیتال یک فرصت مناسب برای انتقال تجربیات، همافزایی، شبکهسازی و خلق فرصتهای جدید برای ورود به بازار دیجیتال مارکتینگ است.
در این رویداد متخصصان و کارشناسان بازاریابی و تولید محتوا، مدیران کسب و کارها و استارتآپها و فعالان این حوزه در قالب سخنرانی، میزگرد و کارگاه به ترسیم موفقیتها شکستهای خود و معرفی ابزارها و استراتژیهایی که استفاده کردهاند و دلایل آنها میپردازند.
تا بحال دو دوره از این رویداد با مجموع 1800 شرکت کننده با حضور مدیران شرکتهایی مانند علیبابا، دیجیکالا، تپسی و … برگزار شده است

سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال
سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال به مدت 3 روز برگزار میشود. بخشبندی موضوعات یکی از تفاوتهای DMDay امسال است. هر بخش با تمرکز بر هر یک از حوزههای حمل و نقل، فروشگاههای زنجیرهای، کالاهای تند مصرف، موبایل، فشن و قانونگذاری به بررسی عمیقتر هر یک و نیز بررسی کاربردی دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارهای هر بخش، باعث متمایز شدن این رویداد از دو رویداد قبلی شده است.
بخش های روز اول
پنجشنبه 12 دی ماه
عنوان | شروع | پایان | |
---|---|---|---|
افتتاحیه(opening) | ۰۹:۰۰ | ۱۱:۰۰ | |
کالاهای زود مصرف(FMCG) | ۱۱:۳۰ | ۱۶:۴۰ | |
فروشگاه های زنجیره ای(Chainstores) | ۱۷:۰۰ | ۱۸:۳۰ |
بخش های روز دوم
جمعه 13 دی ماه
عنوان | شروع | پایان | |
---|---|---|---|
قانونگذاری(Government) | ۰۹:۰۰ | ۱۱:۰۰ | |
موبایل(mobile) | ۱۱:۳۰ | ۱۶:۰۰ |
بخش های روز سوم
شنبه 14 دی ماه
عنوان | شروع | پایان | |
---|---|---|---|
حمل و نقل(Treansportation) | ۰۹:۰۰ | ۱۱:۳۰ | |
مد و فشن(Fashion) | ۱۲:۳۰ | ۱۶:۳۰ |
ثبت نام از طریق ایوند