مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

0 23

انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، با جدیدترین کتاب های منتشر شده در حوزه های مختلف علوم مدیریت، در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، با جدیدترین کتاب های منتشر شده در حوزه های مختلف علوم مدیریت، در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

نشانی غرفه

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، غرفه انتشارات سازمان در مصلی بزرگ تهران، واقع در سالن شبستان راهروی21 شماره 34 از 4 الی 14 اردیبهشت ماه از ساعت 10 الی 20  پذیرای مخاطبان است.

بنا به این گزارش، علاقه‌مندانی که فرصت حضور در دوره‌های آموزشی سازمان را ندارند و مایل به کسب اطلاعات بیشتر از آخرین موضوعات و دستاوردهای حرفه ای “مدیریت” هستند، می توانند کتاب های مورد نیاز خود را از غرفه انتشارات سازمان مدیریت صنعتی تهیه کنند.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضورسه هزار و چهارصد ناشر از ایران و جهان در فضایی نزدیک به ۳۰ هزار مترمربع برگزار می شود.

در بخش داخلی 2559 ناشر شرکت دارند که از این میان ۱۵۰۰ ناشر در بخش عمومی، ۳۵۰ ناشر در بخش کودک، ۵۰۰ ناشر در بخش دانشگاهی، ۱۰۹ ناشر در بخش آموزشی و ۱۰۰ ناشر نیز در بخش دیجیتال هستند.

همچنین ۸۰۰ ناشر خارجی در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران شرکت کرده‌اند که شامل ۱۵۰ ناشر عرب و۶۵۰ ناشر لاتین است. همچنین حدود ۱۳۸ هزار عنوان کتاب در بخش خارجی ارائه شده است و از ۳۰ کشور به نمایشگاه کتاب آمده‌اند. ۴۱ هزار عنوان از این کتاب‌ها از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ است.


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.