مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

مایکروسافت استخدام نیروهای جدید را به خاطر کرونا متوقف کرد

0 25

به گزارش وب‌سایت businessinsider مایکروسافت با استناد به عدم اطمینان از بحران پیش آمده در جریان شیوع عالمگیر ویروس کرونا روز گذشته اعلام کرد که پیش بینی می‌کند فرآیند استخدام نیروی کاری جدید را به جز «حوز‌ه‌های استراتژیک نامشخص» متوقف می‌کند.

یکی از سخنگویان مایکروسافت در این خصوص گفت: «ما همچنان به دنبال استعدادهای پیشرو در صنعت هستیم و طیف گسترده تخصص‌ها را مدنظر قرار می‌دهیم، زیرا همچنان به سرمایه‌گذاری در برخی حوزه‌های استراتژیک ادامه خواهیم داد. با این حال، با توجه به عدم قطعیت در مورد خاتمه ویروس COVID-19، تصمیم داریم به صورت موقت استخدام نیروهای کاری جدید را متوقف کنیم».

مایکروسافت از ارایه هرگونه اطلاعات بیشتر در مورد موقعیت‌هایی که همچنان به استخدام نیروی کاری در آن می‌پردازد خودداری کرد و توضیح نداد فرآیند استخدام در کدام موقعیت‌های شغلی متوقف شده است.

به گفته کارمندانی که با خبرگزاری «بیزینس اینسایدر» در ارتباط هستند، مایکروسافت همچنان به استخدام نیروی کاری جدید در واحد رایانش ابری خود ادامه می‌دهد و این شرکت طی هفته گذشته رویدادهای استخدامی مجازی را برای مهندسان نرم افزار برگزار کرده است. یکی از کارمندا مایکروسافت در این خصوص گفت برخی از گروه‌ها برای این شرکت در «اولویت نقش‌های کلیدی و مشتری محور» قرار دارند.

شبکه اجتماعی سازمانی لینکدین که از زیرمجموعه‌های مایکروسافت محسوب می‌شود نیز فرآیند انتشار آگهی‌های استخدام برای نیروهای کاری جدید را متوقف کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.