مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

بستری روزانه بیماران کرونایی در بابل تک رقمی شد

0 16

بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا بعد از ۱۰ روز امروز دوشنبه روند کاهشی به خود گرفت و تعداد افراد بستری در بیمارستان های بابل در ۲۴ ساعت گذشته به ۶ نفر رسیده است.

زنگ خطر ورود بیماری کرونا به مازندران ۳۰ بهمن سال گذشته با شناسایی ۲ بیمار مشکوک در بابل نواخته شد. بیماران شناسایی شده افرادی بودند که همزمان با شیوع کرونا در قم به آن شهرستان سفر داشتند.

براساس آخرین گزارش از دانشگاه علوم پزشکی بابل در ۲۴ ساعت گذشته تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های بابل با کمترین رقم بعد از حدود ۷۵ روز تک رقمی شد و این رقم به روزهای اولیه بستری بیماران کرونایی نزدیک شده است.

دانشگاه علوم پزشکی بابل که مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت می کند ، شهرستان ۵۰۰ هزار نفری بابل را با هفت بیمارستان زیر پوشش دارد که از این تعداد پنج بیمارستان آیت الله روحانی و میناگر ، شهید بهشتی ، یحیی نژاد و امیرکلا از ابتدا برای پذیرش بیماران کرونایی اختصاص یافتند و همچنان هم پذیرش این بیماران در تمامی این بیمارستان ها ادامه دارد.

هم اکنون براساس آخرین آمار تعداد بستری بیماران کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در بابل به شش نفر رسید و در مقابل ۱۷ بیمار نیز از این مراکز ترخیص شدند و آمار کل بیماران در بیمارستان های بابل به ۹۰ نفر کاهش یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.