مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

نزدیک به نیمی از جستجوهای نسل Z در تیک تاک و اینستاگرام انجام میشود

تیک تاک به چیزی بیشتر از یک برنامه فضای مجازی در مقابل رقبای خود تبدیل شده است.

0 14,934

طبق داده های گوگل، نیمی از جوانان و نوجوانان از ایسنتاگرام و تیک تاک بجای سرچ در گوگل استفاده میکنند.تقریبا نزدیک به 40% جوانان و نوجوانان سرچ کردن در محیط ایسنتاگرام و تیک تاک را به سرچ در گوگل و گوگل مپ ترجیح میدهند.

از دست رفتن سهم 40% بازار جستجو

تقریبا نزدیک به 40% جوانان و نوجوانان سرچ کردن در محیط ایسنتاگرام و تیک تاک را به سرچ در گوگل و گوگل مپ ترجیح میدهند.

تیک تاک اپلیکیشنی که طی سال های اخیر بیشترین رشد را داشته است و محبوبیت بسیار بالایی در جامعه پیدا کرده است توانسته رقبای خود مانند اینستاگرام و اسنپ چت را تحت تاثیر حضور خود قرار دهد.

اکنون طبق تایید مدیران اجرایی گوگل، فرمت تیک تاک در حال ایجاد تغییر در روند جستجوی جوانان است و گوگل مشتاق به ادامه این روند است.

طبق گفته های پرابهاکار راغاوان معاون ارشد گوگل در کنفرانس فناوری “فورچون برین استورم” نزدیک به 40% جوانان وقتی به دنبال مکانی دلخواه برای ناهار باشند به جای استفاده از گوگل و گوگل مپ از اینستاگرام و تیک تاک استفاده میکنند.

طبق گفته های گوگل به Insider فضای اینترنتی امروز با رقابت شدیدی از سوی منابع مختلفی از جمله موتورهای جستجوی عمومی و تخصصی و همچنین برنامه های اختصاصی روبرو است.

گوگل قصد دارد تغییراتی در موتور جستوجوی خود ایجاد کند تا سبب جذب بیشتر مخاطبان جوان شود از جمله قابلیت ضبط تصاویر از یک منطقه توسط کاربر و دریافت اطلاعات و بازخورد های لحظه ایی در مناطق بزرگتر و وسیع تر

Insider همچنین قبلا گزارشی در مورد خطرات تیک تاک برای یوتیوب تهیه کرده بود. طبق پیش بینی Insider احتمالا تا سال 2024 درامد تبلیغاتی تیک تاک از یوتویوب پیشی بگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.