مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

وبینار کنفرانس استراتژی های کسب و کار، ایران1400 ؛ روز اول استراتژی های استارتاپی در اکوسیستم کارآفرینی

%%sitename%% | وبینار آموزشی و کنفرانس استراتژی های کسب و کار، ایران 1400
0 37

دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با همکاری دیده بان کسب و کار در حال برنامه ریزی برگزاری کنفرانس استراتژی های کسب و کار ایران ۱۴۰۰ می باشد. دبیر علمی این کنفرانس دکتر علی داوری می باشد. این کنفرانس دارای چهار پنل در قالب وبینار می باشد که به صورت رایگان برگزار می گردد. پنل روز اول این کنفرانس با عنوان”استراتژی های استارتاپی در اکوسیستم کارآفرینی” می باشد که با مشارکت فعالان حوزه استارتاپی برگزار می گردد.

استراتژی های استارتاپی در اکوسیستم کارآفرینی

یک دهه گذشته شاهد رشد روز افزون استارتاپ ها و یا کسب و کار نوپا در اکوسیستم های استارتاپ سراسر دنیا، از شانگهای، پکن تا  لندن ، برلین، تورنتو بوده ایم. این تحولات اساسی پیامدهای بسیار مهمی برای کارآفرینان، سرمایه گذاران خطرپذیر، کارمندان و مدیران و همچنین سیاستگذاران بوجود آورده است.

توسعه فعالیت های کارآفرینانه در قالب شرکت های نوپا می تواند زمینه مناسبی جهت اشتغال زایی ایجاد کند.  استارتاپ ها و شرکت های نوپا از طریق کاوش و بهره برداری از ایده های جدید ، فرصت های بازار و فناوری های نوآورانه ، نقشی اساسی در روند نوآوری بازی می کنند. با این حال ، تاکنون توجه محدودی به استراتژی های رشد استارتاپ ها شده است. لذا در این وبینار در خصوص راهبردهای استارتاپ ها بحث می گردد.

مدیرنامه -وبینار کنفرانس استراتژی های کسب و کار، ایران1400

دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با همکاری دیده بان کسب و کار  در حال برنامه ریزی برگزاری کنفرانس استراتژی های کسب و کار ایران ۱۴۰۰ می باشد. دبیر علمی این کنفرانس دکتر علی داوری می باشد. این کنفرانس دارای چهار پنل در قالب وبینار می باشد که به صورت رایگان برگزار می گردد. پنل روز اول این کنفرانس با عنوان”استراتژی های استارتاپی در اکوسیستم کارآفرینی” می باشد که با  مشارکت فعالان حوزه استارتاپی برگزار می گردد.

لینک ثبت نام در وبینار

https://modirnameh.ir/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.