مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

کلاس‌های آنلاین دانشگاه تربیت مدرس از ۱۶ فروردین برگزار می‌شود

0 34

معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه‌ای از تداوم برگزاری کلاس‌های غیرحضوری نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸ طبق تقویم آموزشی از ۱۶ فروردین‌ماه خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه دانشگاه تربیت مدرس، معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه با مطالعه دقیق راهنمای تصویری سامانه یادگیری الکترونیکی دروس، طبق برنامه زمان بندی شده کلاس های هفتگی خود، در برگزاری کلاس های غیر حضوری مشارکت کنند.

همچنین در بخش دیگری از این اطلاعیه عنوان شده است: دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه نسبت به انجام فعالیت های آموزشی موجود و تکمیل و بارگذاری دروس و انجام تکالیف محوله طبق تقویم آموزشی نیمسال دوم تحصیلی جاری دانشگاه اقدام کنند.
براساس اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس،با توجه به تداوم شرایط بحرانی و امکان شیوع و گسترش ویروس کرونا در کشور، انتظار می رود کلیه دانشجویان و اساتید حتی الامکان از مراجعه حضوری به دانشکده و دانشگاه اجتناب کنند.

معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در این اطلاعیه آورده است که دانشجویان امور درسی و آموزشی خود را با هماهنگی مدرسین، مدیران گروه‌ها و معاونین آموزشی دانشکده ها و همچنین حضور پایدار در فضای مجازی اختصاص یافته برای ارائه غیرحضوری دروس، پیگیری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.