مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

رونمایی از محصول جدید شرکت پارمیس

گروه فناوری اطلاعات کسرا
0 128

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، فعال در حوزه تولید نرم افزار‌های مالی و اداری، در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ غرفه دارد.

الکامپ به عنوان بزرگترین رویداد فناوری کشور، از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس یکی از بزرگترین شرکتهای فناوری اطلاعات امسال در این نمایشگاه حضور پر رنگی را به نمایش گذاشته است .

عمده فعالیت شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در حال حاضر، راه اندازی سیستم‌های یکپارچه مالی است. کارشناسان این شرکت در نمایشگاه الکامپ 98 که از تاریخ 27 تا 30 تیر 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار می‌شود،آماده پاسخگویی به بازدید کنندگان می باشد .

معرفی سامانه های جدید

حضور شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در الکامپ، با رونمایی از سیستم جدید تکنولوژی محور خود همراه شده است که برای مدیران و صاحبان صنایع و کسب و کار جذاب خواهد بود

اگر کسب و کاری سیستم مالی جامع این شرکت را داشته باشد، می‌تواند از نرم افزار‌های خرده‌فروشی نیز استفاده کند. این نرم افزار‌ها بر روی سیستم‌های مختلف از جمله اندروید، آی‌او‌اس و ویندوز قابل اجرا هستند.

از مزیت‌های دیگر این نرم‌افزار این است که افراد می‌توانند تمام گزارش‌های فروش، فاکتور‌ و بازگشت از فروش را در سیستم، بدون اینکه نیاز به حضور در شرکت باشد، در لحظه دریافت کنند.

عسگری، مدیر اجرایی شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، در خصوص مزیت این شرکت گفت: «مزیت‌ رقابتی ما، همین یکپارچگی است. در بازار کمتر سیستمی وجود دارد که این چنین به صورت یکپارچه یک کسب و کار را مدیریت کند‌.»

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت parmisit.com مراجعه کنند.

انتهای پیام /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.