مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

حمایت از فعالیت‌های تکنولوژیک استارتاپی با طرح استارتاپ پلاس

0 24

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از اجرای طرح حمایتی «استارتاپ پلاس» در دو هفته آینده خبر داد و گفت: با اجرای این طرح از همه استارتاپ‌هایی که فعالیت‌هایی بر پایه تکنولوژی دارند، حمایت می شود.

مهدی محمدی افزود: با شیوع ویروس کرونا در کشور برای مقابله با این بیماری، پویش کروناپلاس در قالب مسئولیت اجتماعی و ارائه تخفیف و خدمات به استارتاپ ها آغاز و طی فراخوانی از استارتاپ ها برای ارایه راهکارهای فناورانه و ایده‌های نوآورانه علیه بیماری کرونا دعوت شد.

وی با بیان اینکه، مدت زمان اجرای این پویش تمام شده است، بیان کرد: حمایت های درنظرگرفته شده برای این پویش متوقف شده است اما دو دهفته دیگر برنامه گسترده «استارتاپ پلاس» اجرا خواهد شد که مربوط به فعالیت استارتاپ ها در زمینه کرونا نیست بلکه همه استارتاپ هایی که فعالیت هایی بر پایه تکنولوژی دارند، حمایت خواهند شد .

حمایت از ۳۸۰ شرکت در پویش کرونا پلاس

محمدی در خصوص حمایت های پویش کروناپلاس افزود: در مدت زمان اجرای این پویش طرح های ارسالی از ۶۰۰ شرکت ارزیابی شد که در مجموع ۳۸۰ شرکت حمایت شدند و از این تعداد ۲۰۰ شرکت حمایت مالی از جمله تسهیلات ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون تومانی برای توسعه محصول یا توسعه بازار خود دریافت کردند.

وی ادامه داد: علاوه بر آن مابقی شرکت ها از یارانه ۱۰ میلیون تومانی برای استفاده از سرویس هایی که در زمینه خدمات زیرساختی و خدمات بازاریابی علاوه بر تبلیغات تلویزیونی و حل مشکلاتشان با دستگاه های اجرایی بود، بهره مند شدند.

دبیر ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: بر اساس این پویش در این طرح ایده و ابتکاران استارتاپ‌های فعال در ۹ حوزه آموزش آنلاین، حمل و نقل آنلاین، سلامت آنلاین، ورزش آنلاین، سرگرمی و توریسم آنلاین، تولید محتوای آنلاین، نوآوری اجتماعی، فروشگاه‌های آنلاین مورد حمایت قرار گرفتند.

وی یادآور شد: این پویش به نوعی بسته حمایتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور از استارتاپ‌های حوزه آنلاین، دیجیتال و مجازی بود تا شاهد گسترش خدمات آنلاین و موفقیت‌ها در این حوزه‌ها و نقش آفرینی استارتاپ‌ها باشیم.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.