مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

آلمان فعالیت شرکت ماهان ایر را در خاک خود ممنوع می‌کند

0 25

روزنامه بیلد چاپ آلمان گزارش داد که دولت این کشور پروازهای ورودی و خروجی شرکت هواپیمایی ماهان ایر را در خاک خود ممنوع می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه بیلد چاپ آلمان روز جمعه گزارش داد که دولت این کشور اروپایی پروازهای ورودی و خروجی شرکت هواپیمایی ماهان ایر را در خاک خود ممنوع خواهد کرد.

بنابر گزارش این روزنامه، این ممنوعیت به دلیل تحریمهای آمریکا علیه این شرکت هواپیمایی ایرانی اِعمال می شود؛ تحریمهایی که به دلیلِ اتهامات واهی همچون حمل و نقل نیروهای نظامی و تجهیزات لازم به سوریه در حمایت از «بشار اسد» رئیس جمهور قانونی این کشور وضع شده است.

روزنامه بیلد اعلام کرد که دولت آلمان تصمیم گرفته است پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان ایر در فرودگاههای دوسلدورف و مونیخ را ممنوع نماید.

این در حالی است که سخنگوی دولت آلمان از اظهارنظر در مورد گزارش روزنامه بیلد خودداری کرد.

گفتنی است که دولت آمریکا چندین شرکت را به دلیل ارتباط با شرکت هواپیمایی ماهان ایر تحریم کرده است؛ از جمله یک شرکت هوانوردی تایلندی و یک عاملیت فروش مستقر در مالزی.

سفارت آمریکا در برلین نیز از دولت آلمان به دلیل ارائه مجوز به این خط هوایی ایران برای انجام پرواز به دو شهر مهم این کشور انتقاد کرده است.

از سوی دیگر، شرکت هواپیمایی ماهان ایر بر روی تارنمای رسمی خود اعلام کرد که پروازهای این خط هوایی به شهرهای پاریس، بارسلونا، میلان و آتن همچنان برقرار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.