مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

میز هوشمند Yunmi شیائومی ؛ جالب ترین محصول این برند چینی

0 91

میز هوشمند Yunmi شیائومی  یکی از جالب ترین محصولات کمپانی چینی شیائومی است. این میز شگفت انگیز برای افرادی که علاقه مند به داشتن یک یخچال در کنار مبل خود هستند بسیار مناسب خواهد بود. میز هوشمند Yunmi شیائومی بدون شک برای لحظات هیجان انگیز به خصوص زمان پخش فوتبال یک انتخاب خوب خواهد بود.

میز هوشمند Yunmi شیائومی ؛ میزی زیبا و مدرن برای خانه

به طور کلی این میز شگفت انگیز قابلیت های متفاوتی دارد. زمانی که این محصول را بررسی می کنیم خواهیم دریافت که این محصول شامل یخچال , سیستم صوتی و یک میز بسیار زیبا است.

این میز بسیار زیبا دارای دو محفظه مستقل و کا رآمد است که می تواند درجه حرارت مختلفی را مطابق نیاز محصولات برای کاربران آماده کند. در واقع هر بخش دارای دمایی منحصر به فرد است. نکته قابل توجه در این موضوع را باید این قسمت دانست که می‌توان یکی از دو بخش را به طور کامل خاموش کرد و به عنوان کشویی برای غذاهایی که نیازی به یخچال ندارند و یا چیزهای دیگر، استفاده کرد. همچنین می‌توان یخچال را در حالت Eco تنظیم کرد، در این حالت دمای داخلی بر حسب دمای خارجی تغییر می‌کند و همیشه نوشیدنی‌ها را کمی خنک‌تر از دمای اتاق نگه می‌دارد.

میز هوشمند YUNMI شیائومی دارای چه ظرفیتی است؟

این وسیله شگفت انگیز دارای ظرفیت 130 لیتری است و به ۶ ناحیه با درجه حرارتی بین ۱ تا ۱۲ درجه سانتیگراد تقسیم می‌شود. هنگام کارکردن، کمپرسور یک یخچال معمولی باعث ایجاد سر و صدا می‌شود که می‌تواند تماشای فیلم یا سایر موارد را مختل کند، برای جلوگیری از این اتفاق، میز هوشمند Yunmi شیائومی مجهز به سیستم کاهش نویز استو می تواند  نویز را ۳۶ دسیبل کاهش دهد.

این محصول یک سیستم صوتی بسیار جالب دارد!!

همانطور که بیان شد این محصول دارای دو جفت بلندگو برای پخش صداهای بلند و کم با حداکثر توان ۸۶ دسیبل می‌باشد. بدیهی است که این میز و بلندگوها می‌توانند از طریق پورت صوتی یا از طریق یک گوشی هوشمند و توسط بلوتوث به یک تلویزیون و در نهایت به یک پندرایور با استفاده از پورت USB متصل شوند. در مورد پورت‌های USB باید گفت که در مجموع دو پورت برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی با شدت جریان 1 و 2 آمپر وجود دارد.

این میز بسیار هیجان انگیز قیمتی در حدود 310 یورو دارد و با وجود اینکه میز  هوشمند Yunmi یکی از گران ترین محصولات این برند به شمار می رود اما از دید بسیاری از کاربران ارزش خرید بالایی دارد.

منبع خبر : کالاسودا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.