مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

آغاز به کار صندوق پژوهش و فناوری گیلان با حضور معاون علمی رئیس جمهوری

آغاز به کار صندوق پژوهش و فناوری گیلان با حضور معاون علمی رئیس جمهوری
0 33

صندوق پژوهش و فناوری استان گیلان امروز “سه شنبه” با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به طور رسمی آغاز به کار کرد.

صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گیلان موسسه مالی و اعتباری خصوصی است که ۴۶ درصد سهامداران آن دانشگاه گیلان، پارک علم و فناوری و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان هستند و ۵۴ درصد سهام آن در اختیار شرکت های سرمایه گذاری خصوصی قرار دارد.

ارائه تسهیلات و جذب مبالغ، توانمندسازی شرکت های دانش بنیان از طریق آموزش، راهبری و ارزیابی از وظایف صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گیلان است، ویژگی این صندوق ارائه خدمات سرمایه گذاری خطر پذیر است که تا پیش از این در استان نهاد مستقلی متولی آن نبود.

پژوهشگران و فناوران می توانند طرح های خود را برای دریافت تسهیلات، ضمانتنامه بانکی یا مشارکت در سرمایه گذاری برای بررسی های لازم از طریق آدرس www.gilanfund.ir  برای صندوق ارسال کنند ضمن اینکه می توانند حضوری به صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گیلان در خیابان سعدی بازار روز کوچه شهید نوری مراجعه کنند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری امروز در سفر یک روزه به گیلان ضمن شرکت در مراسم بهره برداری پروژه سوله های نیمه صنعتی شرکت های فناور گیلان مستقر در پارک علم و فناوری از نمایشگاه شرکت های دانش بنیان و فناور و نیز از محصولات فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی گیلان بازدید کرد.

نشست اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های امروز ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به گیلان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.