مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

«میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» ، علل عقب ماندگی کشاورزی ایران ،پخش از شبکه مستند[ویدئو]

0 37

مجموعه مستند «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» به کارگردانی علی خسروی و با موضوع علل عقب ماندگی کشاورزی ایران از شبکه مستند پخش می‌شود.

مجموعه مستند «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» به کارگردانی علی خسروی و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی با موضوع علل عقب ماندگی کشاورزی ایران و عوامل موثر بر پیدایش این وضعیت از شبکه مستند پخش می‌شود.

مجموعه مستند «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» نخستین مستند پژوهشی کشاورزی ایران در هشت قسمت با عنوان «کشاورزی در دنیای صنعتی»، «قصه پر غصه تولید»، «چرخه معیوب تولید»، «آفت دلال»، «صادرات تنهاترین راه»، «مدیریت بهره‌وری»، «بازاریابی کشور همسایه»، «مثلث طلایی هلند» به بررسی تحلیلی صنعت کشاورزی در محورهای تولید، عرضه، صادرات، واردات، قاچاق، دلالیسم و مدیریت کشاورزی در ایران و همچنین ارائه راهکار در هرکدام از بخش‌ها می‌پردازد.

بیشتر بخوانید : تیزر مستند میوه ها روی درخت مانده اند ؛علل عقب ماندگی کشاورزی

سازندگان مجموعه مستند «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» معتقدند کشاورزی نزدیک‌ترین راه برای تحول اقتصاد ایران است و از مهمترین مزیت‌های اقتصاد ایران است.

این مستند که در خانه مستند انقلاب اسلامی تولید شده و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است در ۴ سال و در ۱۵ شهر ایران و دو کشور ترکیه و هلند ساخته شده و از امشب در جدول پخش شبکه قرار گرفته است.

«میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ پخش می‌شود، تکرار این مجموعه روز بعد ساعت ۱۲:۳۰ خواهد بود.

لینک برنامه در شبکه مستند

تماشا ازطریق فیلیمو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.