مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

راهکارهای ورود و رشد در حرفه مشاوره و تدریس منابع انسانی[دوره آموزشی رایگان]

راهکارهای ورود و رشد در حرفه مشاوره و تدریس منابع انسانی
0 23

اگر مدیر یا کارشناس حرفه‌ای منابع انسانی هستید این آموزش برای شما حیاتی است.در این فیلم آموزشی به صورت دقیق و جزیی مطرح کرده‌ام که چطور با استفاده از بازاریابی محتوایی خودمان را معرفی و تبلیغ کنیم و در محتواهای خودمان چه مواردی را بیان کنیم که برای مخاطب ما جذاب باشد. این یک توضیح کلی بود حالا جزء به جزء این جمله را برای شما توضیح می‌دهم:

اگر مدیر یا کارشناس حرفه‌ای منابع انسانی هستید این آموزش برای شما حیاتی است.در این فیلم آموزشی به صورت دقیق و جزیی مطرح کرده‌ام که چطور با استفاده از بازاریابی محتوایی خودمان را معرفی و تبلیغ کنیم و در محتواهای خودمان چه مواردی را بیان کنیم که برای مخاطب ما جذاب باشد. این یک توضیح کلی بود حالا جزء به جزء این جمله را برای شما توضیح می‌دهم:

بازاریابی محتوایی چیست؟

بازاریابی محتوایی یا اگر بخواهم درست بیان کنم، بازاریابی از طریق محتوا، یعنی ما محتواهایی را ایجاد می‌کنیم که توانمندی ما را نشان می‌دهد. انواع محتوا عبارتند از نوشته، صوت و فیلم. یک لحظه صبر کنید کار به اون سختی که شما تصور می‌کنید نیست. فیلم بالا را اگر ندیده اید ، لطفا ببینید.

در این فیلم گفته‌ام که چطور این کار را انجام بدید. نتیجه مهمه و نتیجه این کار اینه که افراد زیادی شما را خواهند شناخت و به سمت شما خواهند آمد و از شما خدمات مشاوره و تدریس منابع انسانی را درخواست خواهند کرد. به نظرتون خوب نیست.

همه چیز را در مورد منابع انسانی گفته‌اند

این سوالی است که همه از من می‌پرسند که من الان چه چیزی را در مورد منابع انسانی بگوییم که جدید باشد. به شما قول می‌دهم که اگر این فیلم آموزشی را ببینید حداقل ده ایده جدید پیدا می‌کنید که تا الان هیچ‌کس در موردش صحبت نکرده و خیلی هم نیاز ضروری و مهمی برای سازمان‌ها هست.

تجربیات که هر یک از مدیران و کارشناسان حرفه‌ای منابع انسانی دارند در نوع خودش منحصر به فرد است و اگر خوب توضیح داده شود می‌تواند منشاء جذب مشتریانی برای خدمات مشاوره و تدریس شما باشد.

حرفه مشاوره و تدریس منابع انسانی چه مزایایی دارد؟

ورود به حرفه مشاوره و تدریس منابع انسانی یا مربیگری منابع انسانی مزایای زیادی دارد. اول اینکه درآمد آن چندین برابر حالتی است که شما استخدام یک مجموعه هستید.

البته نگاه من فقط درآمدی نیست و مزیت دوم اینه که یک کار آزاد است. یعنی شما هیچ تعهدی به هیچ فرد یا سازمانی ندارید که مثلا از ساعت ۸ تا ۱۶ در محل آن شرکت باشید.

خود من زمان‌های زیادی را در دفتر کار خودم به صورت تنها و در حال مطالعه هستم و بسیاری از مشاوره‌هایم را به صورت تلفنی انجام می‌دهم. نکته بعدی اینه که این کار یک درآمدی متفاوت از درآمد فعلی شما دارد. اگر شما یک ماه در محل کار خودتان حاضر نشوید آن ماه حقوق ندارید.

یعنی شما باید زمان اختصاص دهید و درآمد کسب کنید. البته برای هر کاری باید زمان صرف کنیم. ولی کاری خوب است که اگر یک بار ۱ ساعت در آن زمان صرف کردیم تا مدت زمانی زیادی بعد از آن درآمد برای ما ایجاد کند. سیستمی که من به شما یاد می‌دهم همین است که اگر یکبار محتوایی ایجاد کنید، سالها آن محتوا به فروش خواهد رفت و علاوه بر درآمد مستقیم حاصل از فروش، درآمدهای غیر مستقیم به جهت مراجعه شرکت‌ها به شما را ایجاد خواهد کرد.

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

درباره مدرس دوره:

مهدی سیاح نیا

مدرس و مشاور بازاریابی محتوایی
مدرس و مشاور سازمان‌های دولتی و خصوصی
تولید کننده آموزش های تخصصی مدیریت بازاریابی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.