بدون اینکه پول زیادی خرج کنید
نویسنده:جین جواچیممترجم:بابک حاجیانناشر:شرکت چاپ و نشر بازرگانی
تبلیغات و بازاریابی موثر ، بدون خون و خونریزی
درباره تبلیغات دو واقعیت اساسی وجود دارد:
اول اینکه تبلیغات برای کسب درآمد الزامی است و بدون آن، محصول شما در قفسه خاک خواهد خورد.
و دوم اینکه تبلیغات چاهی بیانتها و سیری ناپذیر است که با سرعتی باورنکردنی، پولهای شما را میبلعد!
بنابراین بهترین هدیه برای فردی که به دنبال تبلیغات است، کتابی است که به او بیاموزد چگونه تبلیغ کند بدون اینکه پول زیادی خرج کند!
در عصر رقابت و بر اساس آموزههای مدیریت نوین، ارکان اصلی فروش عبارتند از: محصول، توزیع، تبلیغ و قیمت. در این بین، مدیران ارشد و استراتژیستهای هر سازمان باید تناسب لازم را در تخصیص منابع محدود به این چهار رکن در هرکدام از بخشهای بازار و مشتری رعایت کنند تا بهترین اثرگذاری بر ذهن مصرفکننده شکل گیرد و فروش مناسبی رقم بخورد.
اگرچه حوزههای تحقیق و توسعه، تولید، لجستیک، خدمات پس از فروش و … همگی هزینهبر هستند اما تجربه ثابت کردهاست که حوزه بازاریابی و تبلیغات بیشترین پتانسیل را برای مصرف کردن پولهای شما و بلعیدن سرمایههایی که برای کسبوکارتان در نظر گرفتهاید دارد و به همین دلیل، فعالیتهای تبلیغاتی را باید با دقت و برنامهریزی بسیار دقیقی انجام دهید.
کتاب جالب و کاربردی «151 ایده سریع تبلیغات، بدون اینکه پول زیادی خرج کنید» به تالیف جین جوا چیم و به ترجمه آقای بابک حاجیان، منبعی علمی و عملی است که بهترین روشهای تبلیغات و بازاریابی با در نظر گرفتن لزوم طراحی و تنظیم یک برنامه هدفمند و کمپین کارآمد و مهندسی شده، برای رسیدن به اهداف تجاری را تشریح کرده و همه راهکارها به صورت بسیار روان و بینهایت کاربردی در آن مطرح شده است.
خواندن این کتاب میتواند برای افرادی که در حال راهاندازی کسب و کار شخصی خود هستند یا آنها که به عنوان مدیر تبلیغات و بازاریابی در یک شرکت مشغول به فعالیت هستند، راهگشا و مفید باشد. تفاوتی نمیکند اگر شما متخصص تبلیغات و بازاریابی باشید یا یک فرد تازهکار در این حوزه به شمار میروید. پس از خواندن این کتاب، در هر سطحی که باشید میتوانید تبلیغاتی موثرتر و با ایدههایی خلاقانهتر داشته باشید و تعداد مشتریان خود و به تبع آن، فروش محصولات خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید.
نکته جالب و هیجانانگیز ماجرا اینجاست که همه این کارها با حداقل هزینه و بهینهترین میزان سرمایهگذاری انجام میشود بنابراین خواندن این کتاب قبل از شروع برنامه تبلیغ و بازاریابی، برای شما الزامی است.