مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

بهترین رفرنس مدیریت فرایند کسب و کارها در دنیا[معرفی کتاب]

0 114

به عقیده بسیاری از متخصصین حوزه BPM، کتاب Fundamentals of Business Process Management بهترین رفرنس مدیریت فرایند در سطح دنیا است. ویژه بودن کتاب اصول و مبانی مدیریت فرایند (Fundamentals of Business Process Management) به دلایل مختلفی است که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است:

این کتاب تمام چرخه و مراحل مدیریت فرایند را بطور کامل تشریح میکند. در ادامه چرخه مدیریت فرایند برگرفته از این کتاب را مشاهده خواهید نمود.

چرخه مدیریت فرایند

کاربردی بودن مطالب و ذکر مثال های متنوع:

در کتاب Fundamentals of Business Process Management بعد از ارائه هر مبحث، تعداد زیادی مثال در مورد آن قرار بیان شده است که منجر به تمایز آن نسبت به سایر کتاب های حوزه مدیریت فرایند گردیده است.

زبان نگارش این کتاب نسبت به سایر کتب موجود در دنیا بسیار ساده و روان است.

نگاه واقع بینانه و صحیح به ابزار BPMS :

بسیاری از بزرگان حوزه مدیریت فرایند در مورد BPMS نگاه افراط و یا تفریطی دارند در حالی که نگاه نویسندگان این کتاب در مورد BPMS کاملا صحیح و واقع بینانه است.

تمرین، تمرین، تمرین:

بعد از ارائه مباحث و مثال های متعدد، این کتاب در هر بخش شامل تعداد زیادی تمرین است و در انتهاب فصل راه حل آنها نیز ارائه شده است.

رفرنس اصلی و معتبر تدریس مدیریت فرایند در بسیاری از دانشگاه های معتبر:

کتاب Fundamentals of Business Process Management در حال حاضر رفرنس اصلی بسیاری از دانشگاه­های خوب دنیا و حتی کشورمان بوده و توسط 4 استاد دانشگاه با تجربه تدوینه گردیده است.

این کتاب توسط مدرسه مدیریت فرایند ترجمه شده است که از این شرکت می توانید نسخه فارسی آنرا تهیه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.