کتاب مدلهای کسب و کار دیجیتال ، پیشرانهای تحول و نوآوری همزمان با روز معلم منتشر شد .
نوآوری اصلی این کتاب، کشف مدلها، تئوریها و شیوههای عملکردی شرکتها برای کمک به دانش مخاطبان در مورد این است که چکونه شرکتها، سازمانها و شبکهها بتوانند مدلهای کسب و کار دیجیتال را طراحی، پیادهسازی و به کار برند.
این کتاب مشتمل بر فصول ذیل است و بزودی نحوه سفارشدهی آن اعلام می گردد :
۱- مفهوم و چارچوب مدلهای کسب و کار دیجیتال
۲-اینترنت اشیاء به عنوان نیروی محرکه نوآوری در مدلهای کسب و کار دیجیتال
۳-ایجاد ارزش برای وسایل نقلیه متصل هوشمند: چشمانداز زنجیره ارزش صنعت
۴-دیجیتالسازی زنجیرههای ارزش و اکوسیستم
۵-چگونگی استخراج تجارت از دادههای عملیاتی
۶-نوآوری مدل کسب و کار دیجیتال، استلزامات برای عرضه، پلتفرم و سازمان
۷-بازارهای خدمات: مدلهای تجارت دیجیتال و توسعه بینالمللی
۸-تأثیر آییننامه حفاظت از دادههای عمومی اروپا بر روی مدلهای تجاری دادههای آینده
۹-مدلهای دیجیتال کسب و کار مصرفکننده – تولید کننده برای وسایل نقلیه الکترونیکی
۱۰-خلاصه و نتیجهگیری
مترجم : دکتر رضا سمیعزاده