مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

آریانا قلم منتشر کرد ،کتاب ناخدایی دیجیتال

آریانا قلم
0 60

این روزها فارغ از اینکه در چه صنعت و بخشی فعالیت می‌کنید، فناوری‌های دیجیتال در حال درنوردیدن مرزهای کسب‌وکارتان‌اند. فرقی نمی‌کند که در بانک کار می‌کنید یا در فروشگاه زنجیره‌ای ، دارو تولید می‌کنید یا اتومبیل، در صنعت بیمه‌اید یا فولاد، رستوران‌دارید یا معدنکار. هر کجایید، بدانید و آگاه باشید که دو راه بیشتر ندارید: تحول دیجیتال یا نابودی.

معرفی کتاب ناخدایی دیجیتال :

آینده همه صنایع دیجیتالی است و این آینده از آن چیزی که فکر می کنید به شما نزدیک تر است. معتقدیم جمله بالا به تنهایی می تواند اهمیت و لزوم مطالعه کتاب ناخدایی دیجیتال را برای شما روشن سازد.

این روزها فارغ از اینکه در چه صنعت و بخشی فعالیت می کنید، فناوری های دیجیتال در حال درنوردیدن مرزهای کسب و کارتان هستند. فرقی نمی کند که در بانک کار می کنید یا در فروشگاه زنجیره ای، دارو تولید می کنید یا اتومبیل، در صنعت بیمه اید یا فولاد، رستوران دارید یا معدن کار.
هر کجایید، بدانید و آگاه باشید که دو راه بیشتر پیش رو ندارید: تحول دیجیتال یا نابودی! داروینیسم دیجیتال به ما می آموزد آنهایی باقی خواهند ماند که بتوانند سریع و درست با اقتضائات عصر دیجیتال هماهنگ شوند.

پیاده سازی موفق هر ابتکار ناب و نوینی، مانند تحول دیجیتال، مستلزم فهم درست آن و ابعاد مختلفش است. بدون آموزش و برنامه های مهارت افزایی کارا و اثربخش در این حوزه بیم آن می رود سرمایه گذاری های دیجیتال به شکست انجامد و به دنبال آن بقای سازمان ها به مخاطره افتد.

آموزش خوب الزامات و نیازمند بهایی دارد که یکی از مهمترین آنها در دسترس بودن منابع مطالعاتی مناسب به زبان فارسی است. کتاب ناخدایی دیجیتال با نگاهی جامع ولی در عین حال با زبانی ساده و با بهره گیری از مثال های خوب ایرانی و خارجی مخاطبان را در حد مطلوبی با تفکر دیجیتال آشنا می کند.

ویژگی های کتاب :

مخاطبان کتاب کلیه کارشناسان و مدیران سازمانهای مختلف کشورند. فرقی نمی کند این افراد در بخش دولتی باشند یا خصوصی، در شرکت های بزرگ مشغول به کار باشند یا کوچک، تازه کار باشند یا باتجربه. کتاب ناخدایی دیجیتال همچنین می تواند مرجعی برای درس تحول دیجیتال در دوره های دانشگاهی نیز باشد. زبان نگارش کتاب ترویجی است و سعی شده مفاهیم تحول دیجیتال به ساده ترین شکل ممکن ارائه شود.

مولفان شما را در کتاب به سفر می برند، سفر دیجیتال. سفری که در طول آن منزل به منزل دیدگاه و بینش مورد نیازتان برای موفقیت در عصر دیجیتال شکل خواهد گرفت. هر فصل کتاب با داستانی شروع می شود و با تکمیل همان داستان نیز به پایان می رسد. مولفان سعی کرده اند بر اساس اطلاعات در دسترس شان شمه ای از تلاش های خوب شرکت های ایرانی را در بخش «ایران زیر ذره بین دیجیتال» منعکس کنند.

کتاب ناخدایی دیجیتال

فهرست کتاب :

  • فصل صفر : به عصر دیجیتال خوش آمدید
  • فصل یک : قابلیت های فناورانه تحول دیجیتال
  • فصل دو : مدل کسب و کار دیجیتال
  • فصل سه : تجربه دیجیتال مشتری
  • فصل چهار : فرایندهای دیجیتال
  • فصل پنج : محیط کار دیجیتال
  • فصل شش : قابلیت های رهبری تحول دیجیتال
  • فصل آخر : ده فرمان تحول دیجیتال
وزن300 g
نویسندهشادی ایران‌دوست, فراز نبیی, مهدی شامی زنجانی
ویراستارمریم عطری
طراح‌ جلد و مدیر هنریمجید زارع
صفحه‌آرامحمدرضا چیت‌ساز
تعداد صفحات256
شابک978-622-708904-2
قطعرقعی
تیراژ2000

سایت اختصاصی کتاب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.