چطور کارکنان را برای مکالمات مشکل آموزش دهیم[تامکیا میزلدی اسمیت| TED2018] | مدیرنامه | مدیرنامه

طبق گفته تامکیا میزلدی اسمیت، زمان آن رسیده که بر روی آموزش رو در رو سرمایه گذاری کنیم
که کارکنان را قادر بسازد که بتوانند مکالمات سخت و پیچیده تر را انجام دهند.
در یک سخنرانی طنز آمیز، اسمیت در مورد یک برنامه آموزشی در محل کار به نام «I’m G.R.A.C.E.D» صحبت می‌کند
که الهام بخش مدیران و کارمندان خواهد بود که همزمان مکالماتی با دلسوزی و احترام داشته باشند.
مهمترین نکته: همیشه به مردم اجازه دهید که بدانند چرا کار آن‌ها اهمیت دارد.

تاریخ انتشار :

26 ژانویه 2021 - 9:08

بازدید :

6194 بازدید

ارسال توسط :

[ ]

تعداد دیدگاه :

بدون دیدگاه

لینک کوتاه :

https://modirnameh.ir/?p=25922

به اشتراک بگذارید :

جدیدترین مقاله های مدیریتی را بخوانیداز پیشرفت های علم مدیریت مطلع شوید

جدیدترین مقله های مدیریتی از مجله ها و شرکتهای مشاوره ای را در ایمیل خود دریافت کنید