مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

پلتفرم ابری یادگیری کلمات زبان زپتو برای اولین بار در ایران راه اندازی شد

0 48

یکی از مهم‌ترین ارکان یادگیری زبان انگلیسی در همه مقاطع دانش کلمات و معانی آنهاست. بسته‌هایی مثل ۵۰۴ کلمه ضروری یا ۱۱۰۰ کلمه که باید بدانید و همچنین کلمات زبان کتاب‌های مدرسه از هفتم تا دوازدهم همه یکجا جمع آوری و ارایه شده است.

یکی از مهم‌ترین ارکان یادگیری زبان انگلیسی در همه مقاطع دانش کلمات و معانی آنهاست. بسته‌هایی مثل ۵۰۴ کلمه ضروری یا ۱۱۰۰ کلمه که باید بدانید و همچنین کلمات زبان کتاب‌های مدرسه از هفتم تا دوازدهم همه یکجا جمع آوری و ارایه شده است.

پلتفرم ابری یادگیری کلمات زبان زپتو برای اولین بار در ایران راه اندازی شد.
پس از ورود به سایت zepto.ir بسته کلمات را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید و یادگیری را سریع شروع کنید

زپتو یک اپلیکیشن آنلاین است. بدون نیاز به نصب. فقط کافی است همین حالا سایت ZEPTO.ir را باز کرده و عضو آن شد تا دسترسی نامحدود به همه کلماتی که برای یادگیری زبان انگلیسی نیاز دارید داشته باشید و یادگیری را شروع کنید!

زپتو کلمات را بر اساس نیاز بخش بندی کرده است. از بسته‌های آماده مثل 504 Absolutely Essential Words و 1100 Words You Need To Know که معروف ترین فلش کارت‌ها برای آزمون کارشناسی ارشد و دکتری و تافل و آیلتس هستند تا کلمات مدرسه از پایه هفتم تا دوازدهم.یادگیری با ZEPTO  را شروع کنید

پس از انتخاب بسته مورد نظر متناسب با هدف یادگیری، مشاهده می‌‍‌کنید هر بسته به بخش‌های کوچک‌تر مثل حروف الفبای انگلیسی یا درس به درس تفکیک شده‌اند. روی هر بخش میزان پیشرفت مشخص شده است. در واقع در زپتو خود شما میزان پیشرفت را معین می‌کنید.

پس از ورود به یک بخش کلمات لیست شده در آن بخش را مشاهده می‌کنید. لیست کلماتی که باید یاد بگیرید. همچنین لیست کلماتی که تا کنون یاد گرفته‌اید یا یادگیری آن را به بعد موکول کرده‌اید در داخل بخش قابل دسترس است.

پس از انتخاب یک کلمه معنی و تلفظ و مثال آن را مشاهده می‌کنید. سپس می‌توانید با استفاده از جعبه لایتنر ابری کلمه را در دسته‌های ( بلدم، یاد بگیرم، باشه بعدا ) تعیین وضعیت کنید تا به لیست مورد نظر منتقل شود.

در زپتو امکان آزمون گیری از خود نیست فراهم شده است برای این کار از دکمه‌های امکانات می‌توان استفاده کرد.

هزینه اشتراک در زپتو بسیار مقرون به صرفه است. اشتراک یک ماه فقط ۹۰۰۰ تومان و برای یک سال با ۵۰٪ تخفیف فقط ۵۹۰۰۰ تومان است. لازم به ذکر است پس از تهیه اشتراک شما به همه بسته‌ها دسترسی دارید و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

.یادگیری با ZEPTO  را شروع کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.