مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

چطور روبرو برگزاری ویدئو کنفرانس را آسان کرد؟[راهکار سازمانی]

0 22

سرویس ابری برگزاری ویدئو کنفرانس و جلسات آنلاین ویدئویی روبرو ; این امکان رو فراهم کرده که حتی بدون نیاز به ثبت نام هم بتونید وارد جلسه ویدئویی بشید و برای برگزاری جلسه آنلاین الزامی برای ثبت نام همه اعضا نیست.

امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی کمک شایانی به انجام راحت و ساده کارها همچون برگزاری ویدئو کنفرانس و جلسات آنلاین کرده است، سطح انتظار متخصصان و شرکت ها نیز همزمان با این پیشرفت تکنولوژی بالا رفته و علاوه بر اینکه انتظار دارند نیاز اولیه اونها برطرف بشه این رو هم میخوان که این اتفاق با کمترین دردسر و به راحت ترین شکل ممکن انجام شود.

ویدئو کنفرانس چیست؟

ویدئو کنفرانس به معنی برقراری ارتباط زنده صوتی و تصویری بین نقاط مختلف جغرافیایی دور و نزدیک است. به عبارت دیگر ویدئو کنفرانس یک فناوری است که افراد در مکانهای مختلف را قادر می‌سازد تا صوت و تصویر همدیگر را به صورت زنده دریافت کرده و همانند جلسات حضوری با یکدیگر ارتباط داشته و تبادل‌نظر نمایند.

سهولت راه‌اندازی ویدئو کنفرانس روبرو

امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی کمک شایانی به انجام راحت و ساده کارها همچون برگزاری ویدئو کنفرانس و جلسات آنلاین کرده است، سطح انتظار متخصصان و شرکت ها نیز همزمان با این پیشرفت تکنولوژی بالا رفته و علاوه بر اینکه انتظار دارند نیاز اولیه اونها برطرف بشه این رو هم میخوان که این اتفاق با کمترین دردسر و به راحت ترین شکل ممکن انجام شود.

در ادامه توضیح می دهیم که سرویس ابری برگزاری جلسات آنلاین ویدیوئی روبرو چطور امکان برگزاری جلسه وب کنفرانس را راحت و ساده کرده:

سرویس ابری روبرو

سرویس ابری برگزاری ویدئو کنفرانس و جلسات آنلاین ویدئویی روبرو ; این امکان رو فراهم کرده که حتی بدون نیاز به ثبت نام هم بتونید وارد جلسه ویدئویی بشید و برای برگزاری جلسه آنلاین الزامی برای ثبت نام همه اعضا نیست.

جلسه ویدئو کنفرانس روبرو بدون وابستگی به سخت افزار

ممکن است یک نرم افزار برگزاری ویدئو کنفرانس یا تماس تصویری روی همه سخت افزارها قابل اجرا نباشد. مثلا ممکن است فقط روی دستگاه های کامپیوتری قابل استفاده بوده و نتوان روی موبایل و تبلت از آن استفاده کرد و بالعکس یا برخی از برندهای موبایل را پشتیبانی نکند.

سرویس ابری برگزاری جلسات آنلاین ویدئویی و ویدئو کنفرانس روبرو انواع سخت افزارها رو پشتیبانی میکنه و شما میتونید بدون نگرانی از نوع سخت افزار و بدون داشتن تجهیزات برگزاری ویدئو کنفرانس های سنتی و با خیال راحت و آسوده، جلسه آنلاین و وب کنفرانس خودتون رو بدون هیچ مشکلی برگزار کنید.

بدون وابستگی به سیستم عامل ویدئو کنفرانس برگزار کنید

تمامی سرویس‌های نرم افزاری و حتی بهترین نرم افزارهای ویدئو کنفرانس بر بستر سیستم عامل ارائه میشن و از اونجا که تنوع سیستم عامل ها زیاده، نرم افزارها و سرویس های نرم افزاری عموما به نوع سیستم عامل وابستگی دارن و ممکنه همه سیستم عامل ها رو پشتیبانی نکنن، یا فقط قابلیت های محدودی رو روی سایر سیستم عامل ها ارائه بدن.

سرویس ابری برگزاری جلسات آنلاین و ویدئو کنفرانس روبرو همانطور که هیچ وابستگی به سخت افزار نداره، به هیچ سیستم عاملی نیز وابستگی نداره و شما میتونید بدون هیچ دغدغه ای جلسه آنلاین و ویدئو کنفرانستون رو روی انواع سیستم عامل اعم از نسخه های (Version) مختلف ویندوز، لینوکس، مک او اس، اندروید و ios برگزار کنید و لذت ببرید.

بدون نیاز به نصب نرم‌افزار، ویدئو کنفرانس برگزار کنید

برای استفاده از هر نرم افزاری ابتدا باید اون نرم افزار روی سیستم عامل نصب بشه و این مشکل در نرم افزارهایی که به صورت گروهی استفاده میشن مثل ویدئو کنفرانس و جلسه آنلاین تصویری شدیدتره و این الزام باعث کندی و زمان بر شدن تشکیل جلسه میشه، چون همه اعضای جلسه باید بخشی از وقت خود را صرف نصب نرم افزار مربوطه کنند و حتی ممکن است برخی افراد به دلیل عدم آشنایی کافی با فناوری اطلاعات برای انجام این کار با مشکل مواجه شوند.

سرویس ابری برگزاری جلسات آنلاین ویدئویی و ویدئو کنفرانس روبرو علاوه بر حذف وابستگی به سخت افزار و سیستم عامل برای برگزاری وب کنفرانس، نیازی نیز به نصب نرم افزار یا افزونه خاصی ندارد و با ارائه سرویس تحت وب، شما میتونید بدون نصب نرم افزار خاصی به راحتی و در کمترین زمان ممکن، جلسه خود را تشکیل دهید.

بدون وابستگی به مرورگر ویدئو کنفرانس برگزار کنید

یکی از محدودیت های سرویس های تحت وب ، وابستگی به مرورگرهای خاص است، به نحوی که ممکن است سرویس خود را محدود به یک مرورگر کنند یا ارائه سرویس روی مروگرهای دیگر کمی مشکل باشد.

سرویس ابری برگزاری جلسات آنلاین ویدئویی و ویدئو کنفرانس روبرو طوری طراحی شده که توانایی پشتیبانی چندین مرورگر در سیستم عامل‌های مختلف را داشته باشد تا کاربر با هر نوع سیستم عاملی که دارد بتواند مرورگر خود را انتخاب نموده و جلسه آنلاین و ویدئو کنفرانس خودش را برگزار کند.

مرورگرهای قابل پشتیبانی سرویس ویدئو کنفرانس روبرو

سیستم عامل های کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ

اگر از کامپیوترهای رومیزی یا لپ تاپ استفاده می کنید سرویس ابری برگزاری جلسات آنلاین ویدئویی و ویدئو کنفرانس روبرو، مرورگرهای Google Chrome ( گوگل کروم )، Mozilla Firefox ( فایرفاکس )، Opera ( اُپرا ) و Safari ( سافاری ) را برای این سیستم عامل ها پشتیبانی میکند و با داشتن یکی از این مرورگرها روی سیستم عامل خودتون میتونید جلسه ویدئویی راحت و آسونی رو تجربه کنید

سیستم عامل اندروید (Android)

اگر از انواع گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید (Android) استفاده می کنید سرویس ابری برگزاری جلسات آنلاین ویدئویی و ویدئو کنفرانس روبرو مرورگرهای Google Chrome ( گوگل کروم )، Mozilla Firefox ( فایرفاکس ) و Opera ( اُپرا ) را برای سیستم عامل اندروید (Android) پشتیبانی میکند و با داشتن یکی از این مرورگرها روی سیستم عامل خودتون میتونید جلسه ویدئویی و وب کنفرانس راحت و آسونی رو تجربه کنید.

سیستم عامل آی‌او‌اس (IOS)

چنانچه یکی از استفاده کنندگان محصولات شرکت اپل ( Apple ) هستید، قطعا با سیستم عامل آی‌او‌اس (IOS) سرکار دارید؛ سرویس ابری برگزاری جلسات آنلاین ویدئویی و ویدئو کنفرانس روبرو برای این افراد نیز شرایط استفاده از مرورگر Safari (سافاری) را فراهم نموده و روی محصولات اپل نیز میتونید به راحتی و بدون دردسر جلسه آنلاین تصویری و وب کنفرانس خود رو برگزار کنید.

یک توصیه کاربردی:

برای برگزاری جلسه آنلاین تصویری و وب کنفرانس روبرو، از جدیدترین نسخه هر کدام از مرورگرهای بالا استفاده کنید تا از تمام امکانات و قابلیت های جدید سرویس ویدئو کنفرانس روبرو بهره‌مند بشید.

بدون نیاز به ثبت نام اعضا ویدئو کنفرانس برگزار کنید

این یک امر طبیعی و پذیرفته شده همگانی است که اگه بخوایم از امکانات و قابلیت‌های یک سرویس تحت وب بهره‌مند بشیم حتما باید توی اون سرویس ثبت نام کرده و احراز هویت شویم.

سرویس ابری برگزاری ویدئو کنفرانس و جلسات آنلاین ویدئویی روبرو این امکان رو فراهم کرده که حتی بدون نیاز به ثبت نام هم بتونید وارد جلسه ویدئویی بشید و برای برگزاری جلسه آنلاین الزامی برای ثبت نام همه اعضا نیست.

با کلیک بر روی لینک زیر به سایت روبرو برید تا بتونید همین امروز اولین ویدئو کنفرانس خود را برگزار کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.