مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

کارگاه خرد راهبری توسط دکترعلی صاحبی برگزار می گردد

0 47

امروزه بر خلاف گذشته، نظریه پردازان حوزه منابع انسانی و مدیریت بر این باور نیستند که راهبران بزرگ کسانی با قابلیت ها و توانمندی های خاص هستند. این گونه راهبری به خودی خود و بدون انگیزه و تلاش شکل نمی گیرد، بلکه راهبری خردمندانه نیروی انسانی نیازمند آموزش مداوم و تلاش پیگیرانه برای درون سازی آموزه ها و تبدیل تجربه های شخصی و گروهی به خرد و حکمت و آنگاه به کارگیری خرد پرورش یافته در دنیای واقعی کسب و کار و تجارت یا هر حرفه دیگر است.

در این همایش هشت ساعته قصد داریم تا آیین ها راهبران بزرگ و خردمند دنیا را از دکتر علی صاحبی بیامویزیم. روش های آزمون شده وعلمی که به شما کمک می کند ناخدای کشتی کسب و کار، سازمان و تیم خود در شرایط ویژه و دشوار باشید. این آیین ها انگیزه ، میزان تعهد ، وفاداری را در سیستم افزایش می دهد و در نتیجه رضایت شغلی ، خروجی و راندمان مجموعه را بالا می برد و و به کسب و کارها قدرت می دهد تا با هزینه کمتر و قدرت بیشتر در فضای پیجیده کنونی به پیش روند . در ادامه این آیین ها را به صورت تیتر وار آورده ایم و در نشست 28 دیماه به صورت عملی و جزئی هر یک از آن ها را می آموزیم

  •  راه و رسم تمرکز بر آینده
  •  راه و رسم روابط انسانی
  •  راه و رسم یکپارچگی گروه
  •  رسم و آیین سازگاری و مدیریت تغییر
  •  رسم و آیین بخشی شخصی.
  •  رسم و آیین راهبری شخصی
  •  رسم و آیین خلاقیت و نوآوری
  •  رسم و آیین مشارکت و ثمربخشی
  •  رسم و آیین مشارکت و ثمربخشی

میراث تو درنهایت ،تجلی عمیق ترین و بهترین جیزی خواهد بود که در زندگی هدیه داده ای ،بازتاب آن شخصی است که اینک هستی و شخصی که قصد داری بشوی. هدف به جا گذاشتن میراث برای تحت تاثیر قرار دادن دوستان یا نائل شدن به مراتب عالی نیست،برای این نیست که به نظر بیایی،بلکه برای این است که کار خوب انجام دهی،برای انجام وظیفه ات و واقعیت بخشیدن به انسانیت خود است.

به شرکت کنندگان این کارگاه

کتابی با عنوان خرد راهبری ، گواهی حضور در کارگاه تقدیم خواهد شد

با دکتر علی صاحبی مدرس این برنامه آشنا شویم

دکترعلی صاحبی متولد 1343 در گرگان است ..

علی صاحبی دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه تهران گذراند و در سال 1375 در رشته روان‌شناسی بالینی از دانشگاه University of New South Wales درجه دکتری گرفت و در 1377 به دریافت درجه فوق دکترا در اختلالات وسواس از کلینیک اختلالات اضطرابی دانشگاه سیدنی نایل آمد.

دوره‌های رسمی «شناخت‌درمانی» را زیر نظر آلبرت آلیس گذراند و گواهی رسمی «طرح‌واره درمانی» را از جفری یانگ گرفت.

مدت هشت سال به عنوان استاد روان‌شناسی بالینی در دانشگاه فردوسی مشهد فعالیت کرد.

در سال 2006 به جنبش روان‌شناسی مثبت‌نگر تئوری انتخاب و مؤسسه واقعیت‌درمانی ویلیام گلسر پیوست.

اکنون به عنوان مربی ارشد و عضو هیئت علمی مؤسسه فعالیت می‌نماید.

در سال 2008 با دریافت مجوز رسمی از دکتر ویلیام گلسر، مرکز آموزش واقعیت‌درمانی ایران را بنیانگذاری کرد.

مؤسسه آموزش تئوری انتخاب ایران، عهده‌دار آموزش‌های رسمی مؤسسه بین‌المللی ویلیام گلسر است و تئوری انتخاب و کاربست‌های آن در مشاوره، آموزش و پرورش و مدیریت را در سراسر ایران ارائه می‌نماید.

از ایشان تاکنون بیش از 40 کتاب و 35 مقاله به چاپ رسیده است.

دکتر علی صاحبی روان شناس و دارای مدرک فوق تخصص اختلالات اضطرابی و وسواس هستند که در 30 سال گذشته در سیدنی استرالیا زندگی می‌کند و در حدود 15 سال اخیر هر سال دفعاتی به ایران سر می‌زنند و کارگاه‌های مختلفی در رابطه با تئوری انتخاب برگزار کنند.

سخنرانان

دکتر علی صاحبی

دکتر علی صاحبی

دکتری روانشناسی بالینی و مربی ارشد موسسه ویلیام گلسر ،مترجم و مولف بیش از 40 عنوان کتاب در زمینه روانشناسی ،راهبری و رشد و توسعه شخصی

ثبت نام از طریق سایت ایوند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.