مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

تسهیل دورکاری در سازمان‌ها و شرکت‌ها با محصولات موبایلی دیدگاه

در شرایط شیوع بیماری کرونا، دورکاری پرسنل سازمان‌ها و شرکت‌ها و کاهش رفت و آمدهای عمومی اهمیت زیادی پیدا کرده است. با توجه به توسعه زیر ساخت مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در بستر موبایل، مشتریان چارگون می‌توانند از امکانات محصولات موبایلی دیدگاه برای اجرای فرآیندهای اداری استفاده کنند.

مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه با ارائه اپ‌های کاربردی روی سیستم عامل اندورید و iOS به کاربران و مشتریان نرم‌افزارهای خود امکان می‌دهد بر بستر موبایل فرآیندهای اداری پرکاربرد حوزه اتوماسیون اداری و منابع‌انسانی و لجستیک را دنبال کنند. محصولات موبایلی دیدگاه که با نام تجاری دیدگاه همراه ارائه شده‌اند به شرح زیر هستند:

دیدگاه (Didgah)

برنامه اصلی از مجموعه محصولات موبایلی دیدگاه است. این برنامه وظیفه ورود به سیستم دیدگاه، نمایش یادآوری‌ها و اعمال تنظیمات کلی برای مجموعه برنامه‌های همراه را بر عهده دارد. برای استفاده از دیگر برنامه‌های همراه لازم است این برنامه نصب و از طریق آن به سیستم دیدگاه لاگین شود. امکانات شاخص این اپ عبارتند از :

  • تعویق و لغو یادآوری ها
  • فیلتر یادآوری ها بر اساس نرم افزار
  • گشایش یادآوری توسط برنامه مربوطه
  • امکان دریافت یادآوری ها به صورت در لحظه/دوره ای بنا به صلاحدید کاربر

مکاتبات

مکاتبات (Correspondence) برنامه‌ای است که پراستفاده‌ترین قابلیت‌های نرم‌افزار مکاتبات تحت وب دیدگاه را در بستر همراه در اختیار کاربر قرار می‌دهد. کاربران مکاتبات دیدگاه می‌توانند به وسیله این اپلیکیشن، نامه‌ها، پیشنویس‌ها و پیام‌های خود را بر روی دستگاه همراه خود دریافت اقدامات لازم بر روی آنها را انجام دهند. امکانات شاخص این اپ عبارتند از :

  •  مشاهده، ارجاع و اختتام نامه از کارتابل
  • جستجو در آرشیو نامه های شخصی
  • مشاهده، پاسخ و ارجاع پیشنویس از کارتابل
  • تبدیل پیشنویس به نامه در انتظار یا نامه
  • ایجاد، مشاهده، پاسخ و ارجاع پیام از کارتابل
  • انتخاب بازه زمانی در کارتابل ها

پیشخوان

پیشخوان (ESS) برنامه‌ای است که درخواست‌های اداری در داخل سازمان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. کاربران سیستم‌های پرسنلی و حضور و غیاب دیدگاه می‌توانند به وسیله این برنامه، درخواست مرخصی یا ماموریت خود را ثبت و یا درخواست‌های ارسالی را تایید یا رد کنند و گزارش تجمیعی حضور و غیاب خود را مشاهده کنند. امکانات شاخص این اپ عبارتند از :

  • مشاهده فیش حقوقی و پرسنل زیر مجموعه از آرشیو
  • مشاهده احکام شخصی و پرسنل زیر مجموعه از آرشیو
  • مقایسه آیتم های هر حکم با حکم قبلی
  • مشاهده وام‌های شخصی از آرشیو
  • محاسبه جمع اقساط ماهانه در آرشیو وام‌های شخصی
  • مشاهده و ویرایش وقایع موثر از آرشیو
  • ثبت واقعه موثر
  • مشاهده و اعمال نظر فراموشی کارت از کارتابل
  • درخواست فراموشی کارت
  • مشاهده و اعمال نظر ماموریت از کارتابل
  • درخواست ماموریت
  • مشاهده و اعمال نظر مرخصی از کارتابل
  • درخواست مرخصی
  • مشاهده و دریافت گزارش های حضور و غیاب شخصی و پرسنل زیر مجموعه
  • محاسبه جمع اقساط ماهانه در آرشیو وام‌های شخصی
  • مقایسه آیتم های هر حکم با حکم قبلی

جلسات

اپ‍لیکیشن جلسات برخی از قابلیت‌های منتخب از نرم‌افزار جلسات تحت وب دیدگاه را به کاربران ارائه می‌کند. با این ا‍پلیکیشن تنظیم جلسه، تعیین دستور جلسه و تخصیص زمان مشخص برای آن، ثبت حضور مدعوین جلسه و ثبت صورت جلسه و … قابل انجام است. تهیه و الصاق اسناد تکمیلی مانند عکس، صوت و یا ویدئو به صورت جلسه نیز از طریق برنامه جلسات براحتی قابل انجام است. امکانات شاخص این اپ عبارتند از :

  • نمایش جلسات در نمای روز
  • نمایش جلسات در نمای برنامه زمانی، هفته و ماه (فقط در نسخه اندروید)
  • نمایش دعوت نامه جلسات
  • نمایش تداخل زمانی در جزییات جلسه
  • تعیین زمان یادآوری جلسات به صورت مجزا از برنامه وب جلسات
  • نمایش نقش مدعوین به دبیر جلسه
  • اتصال به سایر تقویم های موجود در دستگاه کاربر(فقط در نسخه اندروید)
  • تعیین وضعیت حضور در جلسه توسط مدعوین
  • حضور غیاب مدعوین توسط دبیر جلسه
  • ثبت خروجی از جلسات (فقط در نسخه اندروید)
  • نمایش جزییات دستور جلسه و زمان بندی آنها

انباردار

اپلیکیشن موبایلی انباردار، امکان انبارگردانی و شمارش کالاهای هر انبار و کنترل لحظه‌ای کالاهای انبارهای مختلف با استفاده از تکنولوژی‌های بارکد و QR Code را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. با استفاده از این اپلیکیشن، جستجو و کنترل موجودی کالاهای هر انبار به صورت آنلاین بر روی موبایل کاربران ممکن است و اطلاعات انبارگردانی به صورت اتوماتیک برای ثبت اسناد اصلاحی در نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار، ارسال می‌شود. امکانات شاخص این اپ عبارتند از :

  • 
انجام عملیات انبارگردانی کالاها به صورت آفلاین
  • انجام عملیات کنترل موجودی
  • اسکن بارکد کالا، علاوه بر وارد کردن دستی شماره
  • نمایش گرافیکی پیشرفت انبارگردانی
  • ثبت موجودی کالاها

- جستجوی کالا
  • اتصال به دستگاه های جانبی برای خواندن بارکد

جمع‌دار

برنامه جمع‌دار ارتباط با نرم‌افزار مدیریت اموال تحت وب دیدگاه را امکان‌پذیر می‌کند. این برنامه با تسهیل عملیات صورت‌برداری، امکانات وسیع و بسیاری را در اختیار کاربران و امنای اموال سازمان‌ها قرار می‌دهد. امین اموال می‌تواند با تلفن همراه و حضور در محل‌های مورد نظر به ثبت و اسکن بارکد اموال اقدام کند. امکانات شاخص این اپ عبارتند از :

  • انجام عملیات صورت‌برداری اموال توسط امین اموال به صورت آفلاین
  • بازرسی اموال به صورت آنلاین
  • اسکن بارکد مال، مکان مال و مسئول مال علاوه بر وارد کردن دستی شماره
  • نمایش گرافیکی پیشرفت صورت‌برداری
  • ثبت مغایرت و تعیین وضعیت صورت‌برداری اموال جستجوی مال، مکان مال و مسئول مال
  • اتصال به دستگاه های جانبی برای خواندن بارکد

درخواست مشاوره با همکاران واحد فروش

الکامپ 1403
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :