مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

۱۸ هزار نفر برای دریافت تسهیلات کرونا در تهران ثبت نام کرده‌اند

0 17

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: تاکنون ۱۸ هزار و ۳۰۱ نفر برای دریافت تسهیلات مربوط به کرونا ثبت نام کرده اند که وضعیت پرداخت تسهیلات به این افراد در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا، حشمت الله عسگری روز دوشنبه در جلسه کمیته اقتصادی کرونا اظهار داشت: از این تعداد ۱۰ هزار و ۷۶۹ نفر از رانندگان و ۷ هزار و ۵۳۲ نفر از دارندگان کارگاه های تولیدی بودند که برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کرده اند.

وی افزود: از میان افراد ثبت نام شده ۵ هزار و ۵۵۳ نفر از رانندگان و ۴ هزار و ۱۶۸ کارگاه جهت دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند، که اقدامات لازم جهت تسریع در فرآیند پرداخت تسهیلات پیگیری می شود.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه دستگاه های استان نگاه ویژه ای به این موضوع داشته باشند تا همه اعتبارات جذب شده در جهت حفظ اشتغال موجود استفاده شود گفت: اقدامات لازم برای کارگاه هایی که کد کارگاهی ندارند نیز پیگیری می شود تا این قبیل کارگاه ها نیز بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.
 
وی با اشاره به اینکه ۱۰ هزار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات مربوط به کرونا در استان تهران اختصاص می یابد که رسته ها و بخش های کارگاهی که جهت دریافت این تسهیلات لحاظ نشده، تجمیع و وضعیت آنها منعکس شود تا زمینه دریافت تسهیلات آنان فراهم شود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز گفت: تاکنون ۱۷۱ هزار و ۷۸۹ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۸۲۸۱ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: بر اساس این گزارش ها تاکنون ۱۳۴ هزار و ۳۴۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده اند. ۲۵۹۶ نفر از این بیماران نیز در وضعیت شدید این بیماری و به نوعی بحرانی تحت مراقبت در بخش های آی سی یو قرار دارند که امیدواریم شفا پیدا کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.