مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

ژاپنی ها، بی توجه به توصیه در خانه ماندن

0 23

ژاپن گزارش کرد که این روزها بسیاری از مردم توصیه های ایمنی و بهداشتی مبنی بر در خانه ماندن برای پیشگیری از ویروس کرونا را نادیده می گیرند.

گزارش حاکی است که بر خلاف توصیه های پزشکان و متخصصان و دولتمردان که می گویند باید در خانه بمانید ، هنوز زیادند کسانی که این توصیه ها را مورد اهتمام قرار نمی دهند.

در ۴۷ منطقه ژاپن به دستور دولت وضعیت اضطراری اعلام شده و از مردم خواسته شده است در خانه بمانند ، اما بسیاری همچنان تصمیمات را به چالش می کشند و از خانه خارج می شوند.

شمار زیادی از این افراد همچنان در سطح جامعه تردد می کنند و بی توجه به توصیه های کارشناسان، کسب و کارها را از سرگرفته اند در حالی که دولت نگران شیوع ویروس است.

گزارش حاکی است که برخی فاصله گذاری را مراعات نمی کنند عده ای به رستوران ها می روند  برخی ها هم در پارک ها گردش می کنند و شماری هم در فروشگاه ها در حال خرید هستند.

همزمان به دلیل تعطیلات طلایی در ژاپن که از این هفته آغاز شده است و تا پنجم می ادامه می یابد ، بسیاری از مردم به همراه اعضای خانواده به پارک ها رفته و چادر زده اند.

کارشناسان هم بر این باورند که مردم هنوز موضوع را جدی تلقی نکرده اند و به شکل اضطراری به آن نگاه نمی کنند که البته دولت هم به دلیل پیام رسانی های ناکافی در این مورد مقصر است.

در گزارش خاطر نشان شده است که بسیاری از مردم همچنان سرگرم بیرون رفتن و کار هستند در صورتی که دشمن مشترک همه کرونا ویروس است و اگر اتحاد نباشد مقابله با آن سخت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.