مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

پرستاران کره جنوبی به کرونا مبتلا شدند

0 19

مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های کره جنوبی روز سه شنبه از ابتلای چندین پرستار در یک مرکز پزشکی این کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا از یونهاپ، تاکنون ابتلای ۴ پرستار در مرکز پزشکی سامسونگ مورد تایید قرار گرفته و نتایج آزمایش کرونا آنها مثبت بوده است.

این نخستین بار در کره جنوبی است که خدمه و کارکنان بخش های پزشکی و بهداشتی در یک مرکز بسیار مهم درمانی در این کشور به کرونا مبتلا می شوند و باعث نگرانی فزاینده شده است.

کره جنوبی هنوز از شوک ابتلای خوشه ای کرونا در مراکز تفریحی و باشگاه های شبانه در پایتخت خارج نشده و حالا مرکز پیشگیری و کنترل بیماری این کشور از وجود بیماری در پرستاران خبر داده است.

بیمارستان سامسونگ در منطقه گانگنام در کره جنوبی واقع است و نزدیک به ۲۷۰ نفر از بیمارانف کارکنان و خدمه درمانی این بیمارستان تحت نظر هستند و از تعدادی از آنها آزمایش کرونا گرفته شده است.

آنطور که گزارش شده بخش های زیادی از این بیمارستان برای سه روز آینده روی دیگران بسته شده است و فعالیت بیمارستان پس از این اتفاق مختل شده است.

هنوز معلوم نیست که چطور این پرستاران در داخل یک بیمارستان بسیار مجهز کره جنوبی به کرونا مبتلا شده اند اما نگرانی از افزایش شمار بیماران منتفی نیست.

امروز ۱۳ نفر دیگر در کره جنوبی به کرونا مبتلا شدند شمار کل مبتلایان به ۱۱ هزار و ۷۴۲ نفر رسیده است که ۷۴۲ نفرشان ساکن پایتخت هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.