مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

شماری از مدارس ژاپن به روی دانش آموزان بازشد

0 36

روزنامه ژاپن تودی روز جمعه گزارش کرد مناطقی نظیر آیوموری و توتوری در ژاپن اقدام به بازکردن درهای مدارس کرده اند و شماری از دانش آموزان به مدارس بازگشته اند.

تعدادی از دانش آموزان مدارس ابتدایی ناحیه توتوری ژاپن که از روز ۲۷ آوریل تعطیل بوده است دوباره سر کلاس های درس حاضر شده اند.

اگرچه بسیاری از دانش آموزان از بازگشت به مدرسه ابراز خوشحالی کرده اند اما برخی از والدین از این بابت همچنان نگران هستند و خواستار تشدید تدابیر احتیاطی برای مهار کرونا شده اند.

مدارس آیوموری ژاپن نیز از روز ۲۰ آوریل تعطیل شده بود اما بر اساس گزارش این نشریه نزدیک به ۷۶ مدرسه از ماه جاری میلادی در این منطقه باز شده است.

همزمان اعلام شده که با پایان تعطیلات هفتگی در ژاپن از ابتدای ماه می، صاحبان کسب و کار و مشاغل تجاری بتدریج به محل کارهای خود بازگشته اند.

ساعات کار برخی از مکان ها چون سالن های نمایش و تفریح که بعضا باز شده کاهش یافته است این موضوع در مورد رستوران ها هم صدق می کند.

با این وصف هنوز تلاش مردم بر این است که با اجرای مقررات اضطراری در کشور تا حد امکان درخانه بمانند و دولت خواستار کاهش ۷۰ تا ۸۰ درصدی ارتباطات مردمی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.