مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

گروه مشاوره مدیریت رابین ؛ همراهی متفاوت برای کسب و کار شما

0 74

رابین، خدمات و راهکارهای خود را در حوزه‌های مختلفی از جمله مشاوره در زمینه زیرساخت‌های منابع انسانی، برگزاری کارگاه‌های تعاملی و مجازی، مربی‌گری فردی و سازمانی، طراحی و استقرار کانون‌های ارزیابی و توسعه، طراحی تست‌ها و پلتفرم ارزیابی قابلیت‌ها، برنامه‌های یادگیری جمعی و ارائه راهکارهای خلاقانه و بازی-محور ارائه می‌نمایند.

گروه مشاوره مدیریت رابین در مهرماه ۱۳۹۹ توسط سه نفر از دوستانی که سال‌ها در کنار هم موفقیت‌های با ارزشی در زمینه طراحی و پیاده‌سازی پروژه‌های مرتبط با مشاوره و آموزش در حوزه منابع انسانی برای شرکت‌های داخلی و بین‌المللی داشته‌اند شکل گرفت.

ایوب اسماعیلی

دانشجوی دکترای مدیریت کسب و کار با گرایش تحول دیجیتال، کارشناسی ارشد مدیریت و دارای بیش از 20 سال تجربه اجرایی و پیاده سازی سیستم های مختلف در حوزه‌ منابع انسانی شرکت های معتبر داخلی و بین المللی و مدرس کارگاه های سازمانی و مدیریتی.

بهار نوروزی

کارشناسی ارشد روانشناسی صنعتی سازمانی از دانشگاه Aston کشور انگلستان، با بیش از 7 سال تجربه در حوزه منابع انسانی شرکت‌های معتبر بین‌المللی، دارای مدرک اجرا و تحلیل انواع ابزار روانسنجی از جامعه روانشناسان انگلستان و دارنده مدرک مربی‌گری ACC.

سپنتا سکوتی

کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی از دانشگاه تهران با بیش از 7 سال سابقه مشاوره منابع انسانی سازمان‌های داخلی و تجربه برگزاری ده‌ها دوره آموزش‌ سازمانی، موسس برند چاپلا در حوزه طراحی و تولید بازی‌های سرگرمی و دارنده مدرک مربی‌گری ACC.

این تیم با اتکا به قابلیت‌های تخصصی، تجارب ارزنده و همچنین دسترسی به منابع به روز دنیا، ایده های و راهکارهای متفاوت و نوآورانه‌ای در راستای توسعه سازمان‌ها و افراد پیشنهاد و اجرا می‌کنند.

رابین، خدمات و راهکارهای خود را در حوزه‌های مختلفی از جمله مشاوره در زمینه زیرساخت‌های منابع انسانی، برگزاری کارگاه‌های تعاملی و مجازی، مربی‌گری فردی و سازمانی، طراحی و استقرار کانون‌های ارزیابی و توسعه، طراحی تست‌ها و پلتفرم ارزیابی قابلیت‌ها، برنامه‌های یادگیری جمعی و ارائه راهکارهای خلاقانه و بازی-محور ارائه می‌نمایند.

بیشتر بخوانید : مصاحبه با دکتر ایوب اسماعیلی
رسالت منابع انسانی، نزدیک کردن افکار و ایده‌های دو طیف کارمند و کارفرما به یکدیگر است

رابین، با پایبندی به ارزش‌های اصلی خود شامل: “صداقت”، “اعتمادسازی:، “اخلاق حرفه‌ای”، “همراهی و حمایت” و همچنین “خلاقیت و نوآوری”، همراهی متفاوت در پیشبرد اهداف حرفه‌ای و بلندپروازانه شما خواهد بود.

مختصری از خدمات اصلی رابین:

برگزاری کانون‌های ارزیابی و توسعه:

کانون‌های ارزیابی و توسعه مجموعه‌ای از فعالیت‌های فردی و گروهی (بحث گروهی، بازی، تست‌های روانسجی و غیره)  الهام گرفته از تجربیات واقعی‌ست، که منعکس کننده رفتارها و عملکرد احتمالی شرکت‌کنندگان در دنیای واقعی می‌باشند. 

از ابزار کانون ارزیابی معمولاً در مراحل آخر استخدام، و به منظور انتخاب شایسته‌ترین کاندید استفاده می‌گردد. کانون ارزیابی از معتبرترین و کم‌ریسک‌ترین ابزار در روند جذب و استخدام است. همچنین از ابزار کانون توسعه برای اطلاع از شرایط فعلی کارکنان سازمان‌ها، و ارزیابی آن‌ها در راستای تدوین برنامه توسعه فردی و سازمانی استفاده می‌گردد. استفاده از فعالیت‌های متنوع و هوشمند در خلال کانون توسعه، این ابزار را به یکی از قدرتمندترین وزنه‌های ارزیابی و سنجش در دنیای منابع انسانی تبدیل کرده است.

تیم رابین برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای کانون‌های ارزیابی و توسعه را از ابتدایی‌ترین مرحله تا ارائه گزارش تحلیلی نتایج را، بر طبق آخرین متدهای بین‌ا‌لمللی و با استفاده از جدیدترین ابزارها و حرفه‌ای‌ترین ارزیابان بر عهده گرفته و امکان برگزاری تمامی مراحل آن را به زبان انگلیسی نیز داراست.

ابزار آنلاین روان‌سنجی:

ما در رابین مجوعه منحصر‌به‌فرد و جدیدی از ابزار روان‌سنجی را ارائه می‌دهیم، تا پاسخگوی نیازهای سازمان‌ها برای جذب، استخدام، نگهداشت و توسعه سرمایه‌های انسانی باشند.

ابزار آنلاین روان‌سنجی

از جمله این ابزارها می‌توان به موارد زیراشاره کرد:

  • تست شخصیت‌شناسی Trait Inventory مناسب برای استخدام و توسعه
  • تست‌های ارزیابی توانمندی (Aptitiude tests) مناسب برای استخدام و توسعه
  • سایر آزمون‌های روانشناختی معتبر دنیا بنا بر درخواست شما

بازخورد 360درجه:

نظر سنجی بازخورد 360 درجه با نشان دادن دیدگاه شخص مورد ارزیابی درباره صلاحیت ها و دیدگاه مدیران و همکارانش در مورد صلاحیت هایشان، تصویری غنی از سبک و شایستگی های فرد را ارائه می دهد. 

نمونه استاندارد بازخورد 360درجه بر اساس مدل مفهومی پنج عاملی مدیریت و رهبری است که شایستگی هایی را پوشش می دهد که اغلب در چارچوب های شایستگی شرکت ظاهر می شوند. 

طراحی و اجرای این ارزیابی همچنین می‌تواند بر اساس نیازهای مختص هر سازمان ارائه گردد. 

بیشتر بخوانید :
با تقویت این ۱۰ ویژگی ، مزیت رقابتی خود را افزایش دهید

سنجش تعهد شغلی و تعلق سازمانی:

یکی از مؤثرترین راه‌ها برای افزایش تعهد کارکنان، گرفتن بازخورد منظم و دائمی راجع‌به سازمان از آن‌هاست. هدف اصلی  برای اجرای سنجش تعهد شغلی، دریافت بینش عمیق در مورد آنچه باعث ایجاد مشارکت در سازمان شما می‌شود و مواردی که احتمالاً مانع آن می‌شود، است.

سنجش تعهد شغلی و تعلق سازمانی

مربی گری:

بنا به تعریفی که از سوی فدراسیون بین المللی مربیگری (ICF) ارائه شده مربیگری (Coaching) شبیه به نوعی از شراکت است که به مراجعین در راستای دستیابی به خواسته‌های شخصی و حرفه‌ای یاری می‌رساند. بر عمق یادگیری آنان افزوده و به تسریع در اجرای خواسته‌ها و افزایش کیفیت زندگی آنها می‌پردازد.

رابین با بهره‌مندی مربیان تایید صلاحیت شده از فدراسیون بین‌المللی کوچینگ (ICF)و استفاده از جدیدترین روش‌های مربی‌گری و همچنین استانداردهای این حوزه خدمات متمایزی را در حوزه فردی و سازمانی ارایه می‌دهد.

این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که امروزه مربی‌گری به عنوان جزء لاینفکی از فرایند توسعه فردی در بسیاری از سازمان‌های پیشرو به امری رایج تبدیل شده است.

آموزش و توسعه:

در پاسخ به نیازهای اصلی سازمان‌ها به منظور توسعه و آموزش کارکنان در لایه‌های مختلف، تیم مدرسین رابین سال‌هاست که با اجرای کارگاه‌های آموزشی تعامل محور و مبتنی بر شیوه‌های نوین آموزش بزرگسالان ایفای نقش می‌کنند.

کارگاه‌ها به‌صورت تعاملی و با بهره‌گیری از ایفای نقش، فیلم‌ها و تمرین‌های مختلف و با ارائه مثال‌های مرتبط با صنعت و مشاغل کلاس هدایت می‌شود.

در این میان بخش مهمی از آموزش‌های قابل ارایه دوره‌های مرتبط با تقویت مهارت‌های نرم هستند، از جمله:

  • مهارت ارایه مطلب
  • کار تیمی
  • مهارت ارتباطی
  • اصول، فنون و هنر مذاکره
  • شناخت رفتار متقابل با کمک ابزار DISC
  • مدیریت زمان
  • تصمیم‌گیری و حل مساله
  • هوش هیجانی
  • رفتار حرفه‌ای
  • نگرش سیستمی

آموزش های تخصصی حوزه منابع انسانی نیز یکی از موضوعاتی است که تیم رابین از دیرباز و به صورت متمرکز در سازمان‌های مختلف به آن پرداخته و سعی کرده‌اند تا متخصصین بسیاری را در این حوزه پرورش دهند. عمده کارگاه‌های این حوزه عبارتند از:

  • مدیریت عملکرد
  • طراحی سیستم های حقوق و دستمزد
  • مهارت‌های استخدامی
  • مدیریت منابع انسانی برای مدیران غیر منابع انسانی
  • تربیت ارزیاب کانون‌های ارزیابی و توسعه
  • مهارت‌های مصاحبه و استخدام

بخشی دیگر از فرایند توسعه در رابین آکادمی مهارت های زندگی است که عمده فعالیت‌ها و کارگاه‌های آن عبارتند از:

  • برنامه توسعه فردی (IDP)
  • کارگاه های «کشف چرایی» فردی و تیمی
  • کارگاه های «طراحی مسیر زندگی»

بیشتر بخوانید :
راهکارهای عملی برای ساختن اعتماد در تیم‌های کاری

راهکارهای خلاقانه و بازی‌محور:

در این حوزه با تجربه و تخصصی که در تیم رابین در حوزه طراحی و ساخت بازی‌های مختلف جهت استفاده در آموزش‌ها، تیم‌سازی‌ها و فضاهای مختلف سازمانی وجود دارد، راهکارهایی به منظور توسعه قابلیت‌ها و یادگیری از طریق بازی ارایه می‌شود.

راهکارهای خلاقانه و بازی‌محور شرکت مشاوره رابین

تلو (TELO):

TELO که اولین محصول طراحی‌شده توسط رابین هست در دسته محصولات Desk toy قرار می‌گیرد و کارکرد اصلی‌‌اش ایجاد آرامش و کاهش استرس می‌باشد. تلو با استفاده از متریال فلزی باکیفیت ساخته شده و طراحی منحصربه‌فردش این محصول مهیج را تبدیل به یک پیشنهاد همیشگی برای میز کار شما، همکاران، مشتریان و عزیزانتان می‌کند.

مشاهده کلیپ معرفی محصول ” تلو ” در سایت گروه مشاوره مدیریت رابین

برای برقراری ارتباط و استفاده از خدمات مختلف رابین، از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

آدرس: میدان آرژانتین، خیابان زاگرس، نبش کوچه بیست و نهم، پلاک 13، واحد 18

تلفن تماس: 02186085867

www.robincg.com

instagram.com/robin.consultinggroup

linkedin.com/robinconsulting

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.