مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

ریسک ها و استراتژی های فراروی کسب و کارها در ۱۴۰۰

ریسک ها و استراتژی های فراروی کسب و کارها در ۱۴۰۰
0 48

دیده بان کسب و کار بنا به مسئولیت اجتماعی خود، مدتی است از طریق تهیه گزارش های مستمر، سعی در رفع بخشی از نیاز کسب و کارهای ایرانی در حوزه رصد محیط کسب و کار کرده است. در سال ۱۴۰۰، ریسک های مختلف و متنوعی در کمین کسب و کارهای ایرانی نشسته است

دیده بانی مستمر فضای کسب و کار، یکی از رموز موفقیت کسب و کارها و از ویژگی های مهم مدیران و کارآفرینان موفق است. ا

ین رصد و پایش دقیق، مستمر و جامع به کسب و کارها اجازه شناخت چالشها، فرصتها و تهدیدات محیطی را داده و آنها می توانند بر آن اساس، تمهیدات لازم را برای مقابله با خطرات احتمالی و بهره مندی به موقع از فرصت های فرارو اتخاذ کنند. کسب و کارها می توانند این دیده بانی را با بهره مندی از ظرفیت های درونی خود یا عقد قرارداد با موسسات حرفه ای این حوزه به سرانجام برسانند. دیده بان کسب و کار بنا به مسئولیت اجتماعی خود، مدتی است از طریق تهیه گزارش های مستمر، سعی در رفع بخشی از نیاز کسب و کارهای ایرانی در حوزه رصد محیط کسب و کار کرده است.

در سال ۱۴۰۰، ریسک های مختلف و متنوعی در کمین کسب و کارهای ایرانی نشسته است. کسب و کارها می توانند با شناخت بموقع این ریسک ها، اقدامات پیشیگرانه و مقابله ای مناسبی را اتخاذ کرده و حتی با تدبیر و دوراندیشی، از آنها خلق فرصت نمایند.

بدین منظور، شناسایی ریسک های فراروی کسب و کارهای ایرانی با بهره مندی از پرسشنامه الکترونیک و نظرخواهی از خبرگان در دستور کار قرار گرفت. داده های این پیمایش در بهمن و اسفندماه سال ۹۹ جمع آوری گردید.

نشخه کامل گزارش را از لینک زیر دریافت کنید

دکتر علی داوری

دکترای مدیریت
استادیار دانشکده کارآفرینی
گروه کسب و کار دانشگاه تهران
ali_davari@ut.ac.ir

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.