مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

۳۰ مدیرعامل موفق، عادت روزانه سرّی خود را افشا می کنند- قسمت دوم[Inc]

۳۰ مدیرعامل موفق،۳۰ عادت روزانه سرّی را افشا می کنند- قسمت دوم[Inc]
0 32

به هر مدیر عاملی که یک شرکت سودآور را اداره میکند نگاه کنید و ببینید که چه چیزهایی را کشف کرده است. یک ویژگی بسیاری از این رهبران مشترک است: ثبات.
این نکات کاربردی از عادتهای مدیران موفق در سه قسمت ارائه می کردد-قسمت دوم

 ۳۰ عادت روزانه مدیرعاملان که موفقیت آن‌ها را آشکار می‌کند. به هر مدیر عاملی که یک شرکت سودآور را اداره میکند نگاه کنید و ببینید که چه چیزهایی را کشف کرده است. یک ویژگی بسیاری از این رهبران مشترک است: ثبات.

11. ورزش کنید و مدیتیشن کنید.

مراقبه تعالی به مدت ۲۰ دقیقه در صبح و ۲۰ دقیقه در عصر مکمل خوبی برای ورزش روزانه است، چه رفتن به باشگاه یا دویدن روی یک پل. از وقتی که این برنامه رو شروع کردم، متوجه شدم وضوح و تمرکز ذهنی ام به میزان زیادی افزایش‌یافته است.”

“الیوت تامانو”، موسس و مدیر عامل “ASTRSK” یک آژانس روابط‌عمومی است که در سال گذشته از ۵ کارمند به ۱۶ کارمند افزایش‌یافته است.

۳۰ مدیرعامل موفق، عادت روزانه سرّی خود را افشا می کنند- قسمت اول[Inc]

12. به کتاب‌های خود سازی در ماشین گوش دهید.

 ” من هر روز حدود ۴۵ دقیقه را صرف رانندگی به سرکار و خانه می‌کنم. من می‌توانم آن زمان را صرف گوش دادن به موسیقی یا صدای رادیو کنم، اما ترجیح می‌دهم که وقتم را صرف گوش دادن به کتاب‌های تجاری و کتاب‌های بهبود فردی کنم. بیش از دو سال و نیم، من به ۴۰ کتابهای صوتی گوش دادم این کتاب‌ها به من بینش فوق‌العاده‌ای در مورد نحوه اداره کسب و کارم و سرعت دادن به رشد مهارت‌هایم داده‌اند.

من می‌توانم در عرض چند روز به یک کتاب جدید گوش دهم، در مقابل خواندن یک کتاب، که حداقل یک یا دو ماه طول می‌کشد، چون با دو کودک کوچک در خانه، من هرگز نمی‌توانم وقت پیدا کنم.”

جورج لاتین، یکی از بنیانگذاران و مدیر عملیات در Digital Third Coast، یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل که به مشتریان سراسر کشور خدمت می‌کند.

13. هر روز با نگرش مثبت و مسری شروع کنید.

” من از خواب بیدار می‌شوم و هر روز با یک فکر اولیه شروع می‌کنم: سپاسگزار فراوانی در زندگی ام – – خانواده، دوستان، شرکت، و غیره. البته هیچ چیز خوب به راحتی پیش نخواهد آمد. کار سخت و فداکاری همیشه نتیجه می‌دهد. شروع هر روز با یک فکر مثبت و قوی بهترین راه برای حساب کردن هر روز است. من معتقدم که یک طرز فکر مثبت کلید غلبه بر تمام موانع است، و من این را به تیم خود نشان دادم. درست همانطور که منفی‌ها مسری هستند ، در نظر بگیرید : یک سیب فاسد در ته یک جعبه در نهایت همه میوه ها را نابود خواهد کرد – – بنابراین مثبت گرا باشید انتخاب کنید که مثبت باشید. مراقب طرز برخورد خود و نحوه تاثیر آن بر دیگران باشید.”

گری میلیفسکی، مدیر عاملSnoopWall,، یک شرکت امنیتی نظارتی با بیش از ۳۰ شریک بین‌المللی.

14. برای همه اعضای تیم خود وقت بگذارید، مهم نیست که کجا هستند.

” ما در ایالات‌متحده مستقر هستیم، اما در آسیا، آمریکای جنوبی و اروپا نیز تیم و مشتری داریم. برقراری ارتباط با آن‌ها هر روز به طور باور نکردنی برای مرتبط ماندن با آن بخش از کسب‌وکار مهم است، و اطمینان حاصل کنید که آن‌ها ارزش دارند و کارها را انجام می‌دهند. این یک تعهد بزرگ است، و گاهی اوقات به نظر می‌رسد که ما چندین شغل داریم ، صبح در اروپا، روز در آمریکا، و شب در زمانی که تیم‌های آسیایی مشغول هستند. اما در پایان، همیشه ارزش آن را دارد که در دسترس باشید و در مواردی که بیش‌ترین اهمیت را دارند، بحث‌های زنده داشته باشید.”

مایک سندز، مدیر عامل شرکت Signal, یک شرکت فن‌آوری بازاریابی چند کاناله است که توسط هزاران برند و آژانس دیجیتال در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

15. بیش‌ترین زمان رانندگی را داشته باشید.

” من دوست دارم برخی از مهم‌ترین تماس‌های خود را در طول رانندگی صبح به دفتر برنامه‌ریزی کنم.

با اینکه گاهی اوقات ممکن است خسته‌کننده باشد که زمان رفت و آمد طولانی داشته باشید و لازم نیست  گیر کردن در ترافیک را در صحبتهایتان ذکر کنید، اما من این زمان را برای زمان‌بندی تماس‌های بدون وقفه بسیار مفید می‌دانم. این کار همچنین به من اجازه می‌دهد تا کارهای بیشتری را برای وقتی که وارد دفتر کار می‌شوم انجام دهم، با دانستن اینکه این مکالمات مهم قبلا صورت‌گرفته اند و من می‌توانم بر روی مسائل دیگر تمرکز کنم.”

دیوید گلدین، مدیر عامل و موسس Inc ، یک مشاوره تامین مالی جایگزین برای تجارت‌های کوچک که در ایالات‌متحده، انگلستان، کانادا، و استرالیا فعالیت می‌کند.

16. هر جلسه را برای جلسه دوم برنامه‌ریزی کنید.

همیشه قبل از جلسه روزنامه داشته باشید، آن‌ها را بخوانید و نه فقط یک صفحه زدن به این ترتیب، هر نشستی واقعا دومین نشست است.”

کریگ بوندی، مدیر عامل گروهExperian آمریکای شمالی، که توسط فوربز به عنوان یکی از ۱۰۰ شرکت برتر نوآورانه در جهان شناخته شد.

۳۰ مدیرعامل موفق، عادت روزانه سرّی خود را افشا می کنند- قسمت سوم[Inc]

17.یوگای درونی خود را پیدا کنید.

” یوگا در بسیاری از حوزه‌های زندگی من کمک کرده‌است. این کار مرا مجبور می‌کند تا از هر موضوعی که با آن مواجه هستم جدا شوم، زمان را به عنوان یک دانش‌آموز سپری کنم، و بر حضور در آن لحظه تمرکز کنم. من می‌توانم در هر جای دنیا به یک استودیو بروم و در هر زمانی متمرکز شوم. در اوایل کارم، من نگاهی بر نوشته و تجربیات می انداختم و درباره برخی از مدیران اجرایی می‌خواندم که می‌گفتند چگونه ، بودن بر روی یک تشک یوگا، آن‌ها را در کسب‌وکار رهبران بهتری می‌کند.

 اما من یک تمرین منظم پیدا کرده‌ام که من را به یک رهبر بهتر، والدین صبور تر تبدیل می‌کند و از نظر روانی و فیزیکی من را قوی نگه می‌دارد.”

جان سوان سیگر، مدیر عامل Manta، یک انجمن تجاری کوچک آنلاین که ماهانه ۲۰ میلیون بازدید کننده و روزانه بیش از ۱۰۰۰ عضو جدید استخدام می‌کند.

18. با افرادی معاشرت کنید که مهارت‌هایشان مکمل شما باشد

” به عنوان یک رهبر، به راحتی می‌توانید احساس کنید که باید همه چیز را بدانید یا آن را انجام دهید، اما این را بدانید هیچوقت توی همه چیز بهترین نیستید. من از مربیان مشورت میگیرم بعنوان مثال یک مربی یک‌بار به من گفت که بر روی نقاط قوت و هم‌کاری با افراد با استعداد برای ادامه کار تمرکز کنم

مت لوتز، مدیر عاملCorvisa,، یک ارایه‌دهنده ارتباطات ابری و راه‌حل‌های مرکز تماس که اخیرا توسط تحقیقات آراگون “فروشنده برتر ۲۰۱۵” نامیده شد.

۱۹. . قبل از رفتن به رختخواب قدم بزن

​ “هرشب بعد از اینکه بچه‌ها به خواب می‌روند، من به تنهایی و بدون موسیقی ۳۰ دقیقه راه می‌روم. ​این کار ذهنم را از استرس روزانه راه‌اندازی پاک می‌کند و به من اجازه می‌دهد تا دیدگاه و وضوح مناسبی در مورد اولویت‌ها به دست آورم. مهم‌تر از همه، من مثل یه بچه می‌خوابم من اهمیت این کار را ۱۵ سال پیش، پس از خواندن بیوگرافی از هری ترومن یاد گرفتم که باید در پایان جنگ جهانی دوم رئیس‌جمهور می‌شد.”

چارلی سیلور، مدیر عامل شرکت داده Algebraix، که اولین مدل جهانی داده‌ها را توسعه داده و دارای ۹ حق ثبت اختراع در زمینه فن‌آوری خود می‌باشد.

۲۰. در زندگی خود زمان را برای نوشتن داستان اختصاص دهید.

” این کار به تخیل شما جسارت می‌بخشد، به ذهن شما استراحت می‌دهد و شما را با آن مسلح می‌کند. ​تاکتیک‌ها برای ایجاد انگیزه و القای پیام. از وقت گذاشتن نترسید تا ذهن خود را از تنگنای واقعیت آزاد کنید.”

آلیشیا ناوارو، مدیر عامل Skimlinks,، یک پلت فرم یکپارچه با بیش از ۲۰۰۰۰ تاجر و پردازش بیش از ۳۰۰ میلیون کلیک در ماه در بیش از ۱.۵ میلیون سایت در سراسر جهان.

منبع : Inc.com


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.