مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

۳۰ مدیرعامل موفق، عادت روزانه سرّی خود را افشا می کنند- قسمت سوم[Inc]

0 18

به هر مدیر عاملی که یک شرکت سودآور را اداره میکند نگاه کنید و ببینید که چه چیزهایی را کشف کرده است. یک ویژگی بسیاری از این رهبران مشترک است: ثبات.
این نکات کاربردی از عادتهای مدیران موفق در سه قسمت ارائه می کردد
قسمت پایانی

موسسه Inc از مدیران عامل شرکتهای موفق درخواست کرده تا یک عادت خود را که دلیل موفقیتشان است را فاش کنند حتما با پاسخ هایشان غافلگیر خواهید شد به هر مدیر عاملی که یک شرکت سودآور را اداره میکند نگاه کنید و ببینید که چه چیزهایی را کشف کرده است..

۳۰ مدیرعامل موفق، عادت روزانه سرّی خود را افشا می کنند- قسمت اول[Inc]

21. بر روی تغذیه و قدردانی تمرکز کنید.

” من صبحانه مشابهی برای تکان دادن پروتئین با چربی‌های سالم داشتم، از آن موقع که یادم می آید تا آنجا که می‌توانستم آب تازه سبزیجات و دوبرابر اسپرسو می خوردم. در حالی که عصاره را فشار می‌دهم، سه چیزی را که بیشتر از بقیه چیزها در خودم میبینم را تکرار می‌کنم. ​از صبح قدردانی می کنم. فکر کردن به چیزهایی که در زندگی ام از همه مهم‌تر هستند به من کمک می‌کند تا با لبخند عصاره کلم و چغندر را سر بکشم

مایکل مک دویت، مدیر عامل Terra’s Kitchen,، یک پلتفرم سرویس تحویل غذا بر ارائه دستور العمل‌های سالم با پلن های اقتصادی

22. کار را از اتاق‌خواب ببر بیرون

اتاق‌خواب تو باید یه پناه‌گاه باشه تلویزیون، ابزارهای الکترونیکی و کار را رها کنید

بیرون از اینجاها کار کنید با ایجاد منطقه‌ای عاری از کار، می‌توانید سطح استرس را کاهش دهید و به نوبه خود، زمان کار را بسیار کارآمدتر کنید … و از همه مهم‌تر، شریک زندگی تان از آن قدردانی خواهد کرد.”

مارک فاکلر، موسس و مدیر عامل شرکت “Veestro, “، یک شرکت تولید غذای آماده و مستقر در کارخانه.

۲۳. از زبان تصویری برای کمک به مردم برای دیدن آینده استفاده کنید.

وقتی آینده را توصیف می‌کنید، نمی‌توانید از آمار و ارقام استفاده کنید. شما برای اثبات عقایدتان آماری ندارید. شما باید تا حد زیادی به قوه تخیل خود متکی باشید.

و برای اینکه مخاطبین خود را به شکل متقاعد کننده‌ای به آینده بیاورید، باید ذهن آن‌ها را باز کنید و به آن‌ها کمک کنید تا دنیایی متفاوت را تصور کنند.

همه ما می‌دانیم، “یک تصویر ارزش هزاران کلمه را دارد”، بنابراین جای تعجب نیست که تصاویر و زبان بصری مانند استعاره و قیاس، در پر کردن شکاف میان ذهن و قوه تخیل اهمیت حیاتی دارند.

راب – جان دی جونگ، موسس مشاوره Vongolo و نویسنده کتاب “پیش‌بینی؛ هنر هدایت با نگاه کردن به آینده، که سایت بیزینس تراولر آن را در لیست “کتاب‌هایی که باید بخوانید” قرار داد.

۳۰ مدیرعامل موفق، عادت روزانه سرّی خود را افشا می کنند- قسمت دوم[Inc]

24. هر روز ورزش کنید

من در ۱۲ سال گذشته در حال دویدن، تمرین بوده ام و نقش مهمی در نگرش وکار روزانه من داشته‌است، و البته در نوع نگاه من زندگی

هانیبال بالدوین، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل در SiteZeus، که از طریق تکنولوژی مبتنی بر وب سرویس‌های اطلاعاتی و کارگزاری املاک و مستغلات را به برناهای خرده‌فروشی و مهمانداری ارایه می‌دهد.

25. وحشت نکنید و فرار نکنید.

” تیم‌ها بدنبال رهبران خود هستند تا نحوه عملکرد کسب‌وکار را مشخص کنند. من تضمین می‌کنم که یک حس فوریت ایجاد می‌کنم، در حالی که آن را با کنترل شرایط کلیدی متعادل می‌کنم. من برای صحبت با مشتریان ناامید و ملاقات با کارمندان ناراضی وقت صرف می‌کنم تا به مسائلی که تیم من روزانه بررسی می‌کند نزدیک باشم. من از طریق این تغییرات، بیش از هر زمان دیگری می‌توانم از همه چیزهایی که طبق برنامه پیش می‌روند، یاد بگیرم.”

مایک رابینسون، مدیر عاملBroadview Networks,، یک فن‌آوری اطلاعات و شریک ارتباطی برای کسب و کارها در سرتاسر ایالات‌متحده، بیش از ۲۱۰،۰۰۰ تاجر در سراسر کشور از خدمات آنها استفاده می‌کنند.

26. از رویکرد ۷۰/۳۰ در زندگی حرفه‌ای استفاده کنید. ​​​​​​​

” با یادگیری مهارت در تصمیم‌گیری با ۷۰ درصد داده‌ها، قضاوت کردن خوب را پرورش دهید. این رویکرد شما را مجبور می‌کند تا آنچه واقعا مهم است را ارزیابی کنید و زمان خود را برای جمع آوری و درک بقیه داده‌ها صرف نکنید. با گذشت زمان، با فرار از عدم اعتمادی به خود و خطر گریزی تصمیمات خوب تری می‌گیرید.

همچنین رقابتی‌تر خواهید بود زیرا کارهای بیشتری انجام خواهید داد. هدف گیری با ۷۰ درصد اکثر اوقات در مورد  هر کاری که می‌کنید درست است. صرف کردن هر زمان اضافی برای درست بودن به این معناست که شما هم از نظر شخصی و هم حرفه‌ای فرصت‌ها را از دست خواهید داد.”

تام کنی، مدیر عامل Mblox، یک پیام رسان موبایلی به افرادی که به برندها کمک می‌کند می باشد تا روابط سودآوری با مشتریانشان ایجاد کنند.

۲۷. برای فعالیتهایتان لیست تهیه کنید. ​

” علاوه بر تهیه لیستی از سه کاری که باید هر روز انجام دهید لیستی از سه کاری که باید هر ماه و هر هفته انجام شود تهیه کنید تا اطمینان حاصل شود که شرکت در مسیر خود باقی خواهد ماند.”

دکتر لیزا دولف، بنیانگذار و مدیر عامل Qylur,، ارایه‌دهنده فن‌آوری خودکار، خود سرویس، غربالگری کیف که سال گذشته در جام جهانی بکار گرفته شد.

۲۸.راز سوالات تشویق کننده

بسیار مهم است که برای کارمندان فرصتی را فراهم کنید تا ” هر روز حداقل یک کارمند از شما سوالی بپرسد. در مورد هر چیزی که اونا تو ذهن دارن …

 بسیار مهم است که کارمندان احساس کنند هیچ سوالی خارج از محدوده نیست و آزادانه بتوانند سوال دلخواه شان را بپرسند. جلسه پرسش و پاسخ بطور منظم برگزار کنید این باعث میشود که پرسیدن سوالات برای هر کسی در سازمان آسان باشد. اغلب این جلسات به من کمک می‌کنند تا نبض شرکت را بگیرم. همچنین این جلسات به گروهی برای به اشتراک گذاری ایده‌ها و کشف روش‌های جدید تفکر و یا حل مشکلات تبدیل و درنهایت  به سازمانی برای به اشتراک گذاری ایده‌ها و کشف روش‌های جدید تفکر و یا حل مشکلات تبدیل می‌شود. اما بسیار مهم است که این فرصت‌ها برای پرسیدن پرسش در همه نوع شرایطی ارائه شوند – گروه‌های بزرگ، گروه‌های کوچک، یک به یک، و ترکیبی از تنظیمات رسمی و غیررسمی.”

“جیوتی بنسال”، موسس و مدیر عامل “ AppDynamics, “، یک شرکت مستقر در “سانفرانسیسکو” با ۱۶۰۰ مشتری و ارزش آن در ۱۲ ماه گذشته به ۱۷۵ میلیون دلار رسید.

29. هر روز حداقل با یک مشتری صحبت کنید.

” این بهترین و مولدترین روش برای جمع‌آوری بازخورد در موردشرکت و درک بیشتر .

بهتر از این کسب و کار می باشد شرکت من بدون کاربران هیچی نیست وحجم اطلاعاتی که من از مشتریان دریافت می‌کنم بسیار زیاد و تاثیر گذار بر نحوه انجام تجارت و شکل دادن به برنامه‌هایمان برای آینده” می باشد

“نوید حداد”، موسس و مدیر عامل شرکت “Go Butler“، یک سرویس رایگان و مورد تقاضا که به عنوان دستیار شخصی دیجیتال فعالیت می‌کند.

۳۰ روز خود را با یک صندوق ایمیل تمیز شروع کنید.  

” برای شروع کامل روز، من ساعت ۶ صبح بیدار می‌شوم و ایمیل های را پاسخ می دهم و از ایمیل ناخوانده پاک میکنم هر چیزی را که بتوان با یادداشت کوتاهی پاسخ داد و یا به کسی واگذار کرد سریعا واگذار می کنم و فورا از آن ایمیل خارج می شوم موارد دیگری که من اولویت‌بندی می‌کنم در برنامه های ایمیل یا جلسات بعدی در روز دیگر که به موقع انجام می شود به این ترتیب، من می‌توانم واقعا در طی نشست‌های صبح متمرکز شوم.”

بنجامین هابل، موسس و مدیر عاملVoyat، یک پلتفرم وفاداری میهمان است که با برندهای هتل در ۱۵ کشور کار می‌کند و هر ماه بیش از ۵۰۰۰۰ مهمان را به هتل ارتباط می دهد .

منبع : Inc.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.