مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

گردهمایی محققان حوزه کارآفرینی و کسب وکارهای نوین

0 24

دانشگاه صنعتی شریف سومین کنفرانس ملی کارآفرینی را با تمرکز بر مسئله آموزش کارآفرینی در دانشگاه‌ها، دی‌ماه سال جاری برگزار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی؛ سومین کنفرانس ملی کارآفرینی با هدف گرد هم آمدن محققان حوزه کارآفرینی و کسب وکارهای نوین برای ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و کاربردی در این زمینه در روزهای 3و4 دی‌ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

اهداف کنفرانس

مدل‌های آموزش کارآفرینی در دانشگاه‌ها، توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان دانشجویان و اعضای هیات علمی، توانمندسازی دانشجویان و ارتقای مهارت‌ها و قابلیت‌های کارآفرینانه آنها، نحوه استفاده و تعامل با بخش خصوصی در جهت توسعه کسب‌ و کارهای نوین و دانش‌بنیان و بررسی الگوها و مدل‌های بین‌المللی در ارتباط با توسعه نوآوری و کارآفرینی از مهمترین اهداف این کنفرانس است. 

زمان برگزاری

اساتيد، دانشجويان، متخصصين و دست اندرکاران حوزه‌ی کارآفرینی و اشتغال تا 15 آبان‌ماه سال جاری فرصت دارند با ارسال مقالات علمي و پژوهشي خود در محورهاي ذکر شده در این رویداد دو روزه شرکت نمایند. این رویداد طی روزهای ۳ و ۴ دی ماه ۱۳۹۸ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد

و دانشجویان، اعضای هیات علمی، محققین، مسئولان نهادهای دولتی و غیردولتی مرتبط با کارآفرینی و اشتغال و مدیران شرکت های نوپا و فعالان حوزه کسب و کار و کارآفرینان از جمله مخاطبین اصلی آن هستند.

همچنین با توجه به اینکه تمرکز اصلی کنفرانس بر مسئله آموزش کارآفرینی در دانشگاه‌ها است، برنامه‌ریزان دروس و رشته‌های دانشگاهی در وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری و دانشگاه‌ها از مخاطبین ویژه این کنفرانس خواهند بود.

محورهای اصلی کنفرانس

ویژگی‌های دانشگاه کارآفرین، سیاست‌گذاری آموزش کارآفرینی و مبانی فلسفی یادگیری در آموزش کارآفرینانه، آموزش کارآفرینی اجتماعی/ کارآفرینی سازمان، رویکرد آموزش‌‌های برخط و آمیخته، تئوری‌های پداگوژیک در آموزش کارآفرینی، تاثیر جنسیت در آموزش کارآفرینی، آموزش دهندگان (Educators)/ و آموزش آموزش دهندگان (Teacher Education)،

 روش‌های نوین آموزش کارآفرینی، ارزش‌ها و اخلاق در آموزش کارآفرینی، آموزش کارآفرینی برای دانشجویان رشته‌های غیر مدیریت و کسب و کار، آموزش نوجوانان/ دانش آموزان در حوزه کارآفرینی، نوآوری‌هایی در تاثیرگذاری، منابع آموزشی،‌ سنجش و ارزیابی آموزش کارآفرینی و منتورشیپ/ کوچینگ در حوزه کارآفرینی محورهای سومین کنفرانس ملی کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف خواهد بود.

شایان ذکر است؛ ‌۱۵ آبان‎‌ماه 98 آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه‌ی این کنفرانس اعلام شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایتhttp://entconf.sharif.ir مراجعه نمایند. 

سومین کنفرانس ملی کارآفرینی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.