مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

دوازدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتى شریف برگزار می‌شود

یکم الی سوم اسفندماه سال 1400

0 504

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری شریف؛ دوازدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف در روزهای یکم الی سوم اسفندماه سال جاری در سالن تربیت‌بدنی استاد جباری این دانشگاه برگزار می‌گردد.نمایشگاه کار همه ساله در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود و تعداد زیادی از ‌کارجویان و شرکت‌ها به‌منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل موردنیاز و معرفی شرکت‌هایشان در آن حضور خواهند داشت.

کارجویان همواره در تلاش برای جذب شدن در شرکت‌ها و سازمان‌هایی متناسب با مرتبه علمی و مرتبط با رشته تحصیلی خود هستند. همچنین جذب نیروهای متخصص، مستعد و کارآمد، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان صنایع و کسب‌وکار می‌باشد. رفع عواملی که مانع اشتغال پایدار فارغ التحصیلان دانشگاهی می‌شود از یک سو و نبود بستر مناسب برای ارتباط مستقیم شرکت‌ها و کارجویان، دانشگاه صنعتی شریف را بر آن داشت تا در سال1390 اقدام به برپایی نمایشگاه کار نماید.

 

دانشگاه صنعتی شریف به عنوان بنیان‌گذار اولین نمایشگاه کار در ایران تاکنون تجربه برگزاری یازده دوره‌ این نمایشگاه را داشته است و این رویداد به عنوان پرمخاطب ترین برنامه دانشگاه شناخته شده است.

بر این اساس مرکز کاریابی شریف در نظر دارد دوازدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف (jobfair12 ) را در تاریخ یکم  تا سوم اسفندماه سال جاری به صورت حضوری برگزار نماید. از مهم‌‌ترین اهداف این برنامه «امکان ارتباط مستقیم کارفرمایان و کارجویان، ارائه فرصت های شغلی، امکان معرفی و ارتقای برند کارفرمایی، تسهیل فرآیند جذب و استخدام سازمان‌ها، آشنایی با مهارت‌های مورد نیاز کارفرمایان و شناسایی استعدادها و علایق کارجویان» می‌باشد.

بازدید از نمایشگاه کار برای عموم رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در وب‌سایت این نمایشگاه ثبت‌نام کنند.
شایان ذکر است؛ نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف به‌صورت فصلی و یا سالیانه برگزار می‌گردد و می‌توان از آن به‌عنوان نمایشگاه فرصت‌های شغلی یاد کرد به نحوی که فرصت‌های فراوان کاری و کارآفرینی در اکثر زمینه‌های تحصیلی برای دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلان ارائه می‌شود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.