مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

انتقال تجربه مدیران دیجی‌کالا در نمایشگاه الکامپ ۹۸

اطاق تجربه دیجی کالا
0 32

گروه دیجی کالا شامل دیجی کالا فِرش (سوپرمارکت دیجی‌کالا)، فیدیبو، دیجی پی، دیجی کالانکست، ادرو و فاینال تارگت در الکامپ تهران از همین پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ در غرفه دیجیکالا واقع در ورودی سالن الکام استارز (سالن ۸ و ۹) نمایشگاه حضور دارد.

نمایشگاه الکامپ از ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه ۱۳۹۸ با حضور فعالان حوزه‌های تجارت الکترونیک، کامپیوتر، صنایع الکترونیکی و سایر فناوری‌های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه برای نخستین بار همه بخش‌های گروه دیجی‌کالا کنار یکدیگر حضور دارند تا در حوزه‌های مختلف تکنولوژی، مارکت‌پِلیس، مالی، حمایت از استارتاپ‌ها، کتاب و محصولات سوپرمارکتی به صورت مستقیم با مخاطبان در ارتباط باشند. گروه دیجی‌کالا شامل دیجی‌کالا، دیجی‌استایل، فیدیبو، دیجی‌کالا فِرش، دیجی‌کالا نکست و دیجی‌پی و همچنین آژانس‌های تبلیغاتی ادرو و فاینال تارگت است.

انتقال تجربه مدیران دیجی‌کالا در نمایشگاه الکامپ ۹۸
انتقال تجربه مدیران دیجی‌کالا در نمایشگاه الکامپ ۹۸

همچنین دیجی‌کالا قصد دارد در این رویداد دانش و تجربه‌های مدیران دپارتمان‌های مختلف را با علاقه‌مندان به اشتراک بگذارد. به همین منظور واحد منابع انسانی کارگاه‌هایی با موضوعاتی همچون اهمیت نظارت برعملیات بازرگانی در تجارت الکترونیک، دلایل شکست استارتاپ‌ها، مسیر شغلی در تیم فرانت‌اند دیجی‌کالا، چگونگی رشد در صنعت تجارت الکترونیک، فرهنگ کاری در استارتاپ‌ها و چالش‌های مارکت‌پِلیس برگزار می‌کند. در بخش سخنرانی‌ها هم مدیران گروه دیجی‌کالا حضور دارند. حضور در این کارگاه‌ها برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است. دیجی‌کالا شما را به شرکت در این کارگاه‌ها در غرفه گروه دیجی‌کالا در سالن الکام‌استارز (سالن ۸ و ۹) دعوت می‌کند.

برنامه کارگاه‌های دیجی‌کالا در نمایشگاه الکامپ، روز دوم
برنامه کارگاه‌های دیجی‌کالا در نمایشگاه الکامپ، روز چهارم
برنامه کارگاه‌های دیجی‌کالا در نمایشگاه الکامپ، روز چهارم
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.