این نشست به معرفی این کتاب و الگوی پالت استراتژی اختصاص دارد و سه تن از فعالان حوزه مشاوره استراتژی و دارندگان نشان مشاور مدیریت تایید صلاحیت شده در این نشست به تشریح کتاب و گفتوگو پیرامون آن میپردازند.
وقتی واژه استراتژی را میشنوید، چه تصویری قبل از هر چیز دیگری در ذهنتان نقش میبندد؟
اولین تصویر برای بسیاری از اشخاصی که با استراتژی و برنامهریزی استراتژیک آشنا هستند، مجموعهای از ماتریسها و فرمها و کاربرگهای مختص به آنهاست،
اما آیا این تصویر همه آن چیزی است که در دنیای کسبوکار به عنوان استراتژی وجود دارد؟
آیا برای هر صنعتی باید به دنبال همین مفهوم از استراتژی بود؟ پاسخ خیر است!
رویکردها و روشهای مختلفی برای تدوین استراتژی وجود دارد که هر یک از این رویکردها برای شرایط و صنایع خاصی مناسب هستند. بنابراین برای بهرهگیری از یک استراتژی بهینه و مناسب، به یک استراتژی برای رسیدن به استراتژی نیاز داریم!
مشاوران مدیریت و استراتژی بیش از هر گروه دیگری با این صورتمسئله مواجه هستند.
شرکت مشاوره مدیریت بیسیجی بر اساس درسآموختهها و تجربههایش از مشاوره استراتژی به شرکتها و صنایع گوناگون الگویی را تحت عنوان پالت استراتژی ارائه کرده است که مناسبترین رویکرد دستیابی به استراتژی را بر حسب چندین معیار در صنایع مختلف مشخص میکند.
نشست کتاب استراتژی رسیدن به استراتژی که با همکاری انجمن مشاوران مدیریت ایران در تاریخ 25 دیماه برگزار میشود، به معرفی این کتاب و الگوی پالت استراتژی اختصاص دارد و سه تن از فعالان حوزه مشاوره استراتژی و دارندگان نشان مشاور مدیریت تایید صلاحیت شده در این نشست به تشریح کتاب و گفتوگو پیرامون آن میپردازند.
شرکت در این نشست را به شما توصیه میکنیم، اگر:
در زمینه مشاوره استراتژی فعالیت میکنید.
سابقه مشارکت و مدیریت فرایند برنامهریزی استراتژیک را داشتهاید.
زمان برگزاری: چهارشنبه 25 دی
محل برگزاری: هتل پارسیان اوین، سالن کارون
ثبت نام از طریق سایت انجمن مشاوران مدیریت ایران