مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

کارگاه آموزشی مهارت استخدام بهترینها

0 44

گروه ارشیا دکامی برگزار می کند

 

 

 

 

 

 

افراد را متناسب با شغل مورد نظر استخدام کنید اگر آن کار برایشان کم باشد و یا بیش از حد نیاز باهوش باشند آنها را از دست خواهید داد و باید به فکر استخدام نفر بعدی باشید.

پیدا کردن کارمند خوب بسیار سخت است اگر اخیرا برای استخدام آکهی داده باشید منظور ما را به خوبی درک می کنید. پیدا کردن بهترین کارمند هیچ وقت آسان نبوده است. مسئله ی شما این است که چطور از میان دریای پوشیده از تخته پاره متقاضیان، بهترین افراد را بیرون بکشید. حتی ممکن است شما گول رزومه افراد، دانشگاه محل تحصیل و بسیاری مسائل دیگر را بخورید.

جذب افراد خوب و حفظ آنها در سازمان یک مهارت اساسی در تجارت است. شاید هم مهمترین مهارت باشد. خوشبختانه این مهارت هم مانند هر مهارت دیگری در دنیای تجارت قابل یادگیری است و تقریبا هر کسی از طریق آموزش  می تواند آن را یاد بگیرد. مدیران بی شماری این مهارت را در حد عالی یاد گرفته اند و مدام افراد خوبی را استخدام می کنند. در عین حال مدیرانی هم هستند که هنوز در این کار مهارت پیدا نکرده اند. در نتیجه با آگاهی و دانش کم مصاحبه های استخدامی را انجام می دهند، و متعجب هستند که چرا۷۰% افرادی که استخدام کرده اند کار نمی کنند. اغلب اوقات این مدیران ضعفی را که در تصمیم گیری برای استخدام افراد دارند به گردن کسانی که استخدام کرده اند می اندازند و در نتیجه نمیتوانند از اشتباهات شان درس بگیرند و پیشرفت کنند.

وظیفه شما مشخص کردن کارآمدترین داوطلبان برای کار مورد نظرتان است. ابزارهای متعددی در اختیار دارید اما باید زیرک باشید و بتوانید در مصاحبه های استخدامی از ابزارهایی حرفه ای استفاده کنید تا بهترین ها را بیابید.

افراد را متناسب با شغل مورد نظر استخدام کنید اگر آن کار برایشان کم باشد و یا بیش از حد نیاز باهوش باشند آنها را از دست خواهید داد و باید به فکر استخدام نفر بعدی باشید.

در این کارگاه می آموزید چطور در مصاحبه های حرفه ای  بهترین افراد را انتخاب کنید همچنین ابزارهای مهمی را برای استخدام و نگهداشت بهترین افراد یاد می گیرید.

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.