مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

ششمین دوره آنلاین مدیریت دیجیتال مارکتینگ

0 33

فضای دیجیتال سراسر فرصت و پتانسیل برای جذب مشتریان، افزایش فروش و رشد چشمگیر کسب و کارها است. اما رسیدن به موفقیت در این فضا نیازمند علم خاصی است که به آن بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ می گوییم. علمی که به شما کمک می کند، نهایت استفاده را از وب سایت، اپلیکیشن موبایل، شبکه های اجتماعی و دیگر ابزارهای بازاریابی دیجیتال برده تا با کمترین هزینه به بهترین بازدهی دست یابید.

درباره این دوره جامع بیشتر بدانیم


شما هم با دیجیتال مارکتینگ به رشد چشمگیر دست یابید!

فضای دیجیتال سراسر فرصت و پتانسیل برای جذب مشتریان، افزایش فروش و رشد چشمگیر کسب و کارها است. اما رسیدن به موفقیت در این فضا نیازمند علم خاصی است که به آن بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ می گوییم. علمی که به شما کمک می کند، نهایت استفاده را از وب سایت، اپلیکیشن موبایل، شبکه های اجتماعی و دیگر ابزارهای بازاریابی دیجیتال برده تا با کمترین هزینه به بهترین بازدهی دست یابید.

دوره مدیریت دیجیتال مارکتینگ کلید موفقیت شما در فضای دیجیتال

شما برای رشد در حوزه دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید تا اطلاعات لازم را به صورت کاملا کاربردی و حرفه ای بیاموزید. دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال دقیقا با همین هدف طراحی شده است. در این دوره شما می توانید کامل ترین سرفصل های آموزشی در ایران را زیر نظر اساتید خبره این حوزه بی دغدغه آموخته و با کمک و مشاوره آن ها اجرا کنید.

__________________________________________________________

___________________________________________________________________

دوره چگونه برگزار می شود؟

شرکت در این دوره بسیار آسان است. کلاس ها کاملا آنلاین برگزار می‌شود و شما دو روز در هفته، شب ها از ساعت ۱۹ الی ۲۲ کلاس خواهید داشت. در این سبک از کلاس که به وبینار هم معروف است، شما کاملا با استاد در تعامل خواهید بود و تجربه ای مشابه حضور در کلاس حضوری را خواهید داشت.

استاد به تدریس می‌پردازند و در حین تدریس شما می توانید سوالات خود را به صورت صوتی یا متنی به راحتی از ایشون بپرسید. همچنین بخش‌هایی از کلاس انحصارا به پرسش و پاسخ و بررسی کسب‌و‌کار شما اختصاص می‌گیرد تا استاد مطمئن شود هر آنچه تدریس شده را بتوانید در کسب‌وکار خود به شکلی صحیح پیاده سازی کنید. به این ترتیب این دوره کاملا عملیاتی و کاربردی است. امیدواریم که در این دوره شما رو ملاقات کنیم.

اطلاعات دوره 

زمان دوره : ۱۵۰ ساعت (۵۰ جلسه ۳ساعته)

روزهای برگزاری: شنبه و دوشنبه‌ها ۱۹ الی ۲۲

شروع دوره : شنبه ۳۰ فروردین

نکته قابل توجه: این دوره آنلاین می باشد و بعد از ثبت نام لینک این کلاس در پنل اسکای روم برای شما ایمیل خواهد شد. این لینک از طریق sms نیز ازسال خواهد شد  شما در روز کلاس با کلیک بر روی لینک وارد محیط کلاس شده و از مطالب درسی استفاده خواهید نمود.

پیش نیاز دوره :

 آشنایی با اینترنت و توانایی استفاده از آن

هزینه دوره :

امکان پرداخت بصورت اقساط

هزینه قسط اول: ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان

مزایای حضور در دوره : 

– ارتباط آسان با اساتید

– هر یک از دانشجویان این دوره در صورت نیاز می توانند با هماهنگی واحد آموزش در کلاس های دوره های بعدی به شکل رایگان شرکت کنند.

– ارائه مدرک معتبر وزارت علوم

مخاطبان این دوره :

مدیران ارشد و میانی سازمان ها
مدیران فروش و بازاریابی
مدیران R&D
مدیران روابط عمومی
استارتاپ ها  و کسب و کارهای کوچک
دانشجویان و علاقمندان به حوزه کسب و کار  و MBA

نظر شرکت کنندگان در دوره های مدیریت بازاریابی دیجیتال :

– حمید جعفری | مدرس

این دوره توانست مقدماتی را برای ورود به تجارت نوین و پتانسیل های موجود در این تجارت برای بنده به ارمغان بیاره. با شرکت در دوره مدیریت در این زمان توانستم به سرعت تغییراتی رو در فضای کسب و کار برای خودم ایجاد کنم و فرصت هایی که تا دیروز نسبت به اونها بی توجه بودم رو توانستم به منافع تبدیل کنم. این آغاز کار هست …!

– حسام الدین گلاب | فروشگاه اینترنتی لاله زار سنتر

دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال آکادمی دیجیتال مارکتینگ توسط اساتید مجرب و با سابقه این حوزه اجرا می شود. باتوجه به این که در چندسال گذشته موسسات مشابه زیادی اقدام به آموزش این دروس کرده اند تفاوت این دوره برای من نسبت به سایر آموزشگاهها این بود که اساتید در حوزه های مربوطه کار عملی انجام داده اند و تجربیات کاری خود را نیز در آموزش ها ارائه میکنند و صرفا از جزوات و سرفصلهای تئوری استفاده نمی شود. باتوجه به جدید بودن این حوزه در کشورمان استفاده از تجربیات افرادی که علم روز را مناسب با شرایط فعلی کشورمان بومی سازی کرده اند و نتایج مطلوبی نیز گرفته اند بسیار ارزشمند خواهد بود.

– ابراهیم شفیعی | شرکت فرانوشاپ

دوره مدیریت دیجیتال مارکتینگ بسیار عالی و کاربردی بود برای بنده. و برای شخص خودم قابل تاسف است که بسیار دیر با مجموعه آکادمی دیجیتال مارکتینگ و دکتر دهبان آشنا شدم. دوره مدیریت سرچشمه فعالیت جدیدی را در زندگی من بوجود آورد. به بسیاری از جوانانی که تازه قصد ورود به بازار کار رادارند و به دنبال یک حرفه برای آینده خود هستند این دوره را پیشنهاد دادم.

– حامد دژخی

این کلاس‌ها واقعا مفید بودن، هم دوره اول و هم دوره استراتژی خیلی خوب بودن و کارگاه‌های بسیار جذاب و کاربردی‌ای داشت. اساتید هم خیلی خوب و با تسلط کامل روی مباحث جدید و روز دنیا تدریس میکردن. در کل من از شرکت توی این دوره‌ کاملا راضی بودم. شما هم اگه دنبال آموزش اصولی دیجیتال مارکتینگ هستین پیشنهاد میکنم این دوره‌ها رو از دست ندین.

اعطای مدرک معتبر وزارت علوم به فارغ التحصیلان آکادمی دیجیتال مارکتینگ

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید 

۰۲۱۸۸۳۹۵۰۹۱

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.